Kontorskoordinator till globalt bolag på Lindholmen

Arbetsbeskrivning

Vill du vara spindeln i nätet hos ett globalt bolag och se till att alla medarbetare trivs på kontoret, samt att alla besökare känner att de blir bemötta i världsklass? Läs då mer nedan!

OM TJÄNSTEN
För kunds räkning söker vi nu en kontorskoordinator till deras kontor på Lindholmen. Vår kund är en global utvecklare och leverantör av processteknik, automation och service inom massa-, pappers- och energiindustrin. Bolagets mål är att ge sina kunder världens bästa service. Bolaget har över 12 000 medarbetare runt om i världen, och 1500 medarbetare i Sverige.

#

Så är du rätt person för att axla en roll med varierande arbetsuppgifter i ett globalt bolag har du kommit rätt!

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Hos vår kund kommer kommer du ingå i ett team som idag består av 5 personer, det är därför viktigt att du är en teamplayer, har hög serviceanda och att du är flexibel.

Du kommer exempelvis jobba med:


* Fastighetsrelaterade frågor
* Beställning av bl.a. kontorsmaterial/övrigt förbrukningsmaterial
* Viss fakturahantering
* Visst receptionsarbete
* Introduktion av nya medarbetare
* Allmän systemkännedom
* Support vid diverse frågor från verksamheten
* Hantering/uppdatering av intranät


VI SÖKER DIG SOM

Systemkunskaper:


* Sharepoint
* Office Paketet
* Photoshop/Indesign (ett stort plus)


Som person är du:


* Strukturerad
* Serviceminded
* Flexibel


Övrig information


* Start: Omgående, initialt 6 månader med möjlighet till anställning hos kund
* Omfattning: Heltid, 40h/vecka
* Arbetstider: Mån-fre 8-17
* Placering: Lindholmen
* Språk: Krav på svenska & engelska obehindrat
* Lön: Timbaserad månadslön


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2022
  • Ansök senast: 10 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024