Kontorskoordinator till internationell koncern!

Kontorskoordinator till internationell koncern!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en arbetsroll där du arbetar självständigt och har en god kommunikativ förmåga? Har du tidigare erfarenhet av arbete som administratör, koordinator, kontorsansvarig eller assistent? Då kan du vara den vi söker för denna tjänst! Vi söker nu en kontorskoordinator för konsultuppdrag till en internationell koncern. Uppdraget är på heltid med önskat tillträde den 4 april och sträcker sig fram till 31 mars 2023. Tjänsten är med placering på företagets kontor i Solna. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I dina arbetsuppgifter ingår bla:
• Stötta den juridiska avdelningen
• Ansvara för ”on and offboarding”
• Kontorsansvarig
• Ansvara för medarbetar- och kundevenemang
• Inköp av kontorsmaterial och IT utrustning
• Fakturering
• Planera och boka resor och aktiviteter samt reglera resekostnader för ledningsgruppen
• Ha kontakt med ledningen, medarbetare samt till andra externa partners och kunder


Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete som administratör, koordinator, assistent eller kontorsansvarig. Språkligt så har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift samt meriterande om du även kan finska. Du behöver känna dig bekväm med Office-paketet samt Outlook och Teams. Har du tidigare jobbat i SAP är det meriterande.

I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Vi ser att du är ansvarsfull, driven och har en förmåga att se till att arbetsuppgifter blir utförda och avslutade. Du trivs med att arbeta självständigt och är noggrann. Utöver detta har du en god kommunikativ förmåga.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.




Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 mars 2022
  • Ansök senast: 28 mars 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024