OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du service- och receptionsvana och vill arbeta i en viktig servicefunktion hos ett kreativt företag? Då kan rollen som kontorskoordinator vara något för dig. Tjänsten är ett vikariat till huvudkontoret i Göteborg. Välkommen med din ansökan, vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är i behov av en ny medarbetare på heltid som kan ta ett helhetsansvar för att skapa och bibehålla en trevlig arbetsmiljö på kontoret. Som kontorskoordinator kommer du att ansvara för både den interna och externa servicen på kontoret. Du är kontorets ansikte utåt och den första kontakten för besökare och därför tror vi att du arbetar aktivt med att skapa ett positivt intryck. Kontoret ska vara en trivsam plats som man vill vistas på, framför allt för de anställda men även för besökare och kunder. I övrigt ser vi att du är positiv och sprider energi omkring dig och vill hjälpa till med både högt och lågt i en miljö med snabbt tempo. Du erbjuds en introduktion till verksamheten och dina ansvarsområden av din kollega som också arbetar som kontorskoordinator, tillsammans arbetar ni proaktivt för att få ett välfungerande och representativt kontor.
Tjänsten är ett vikariat med start omgående som sträcker sig till 31 augusti 2022.
Du erbjuds
* Ett varierande uppdrag på ett kreativt företag
* Introduktion på plats
* Ett arbete i fräscha kontorslokaler i centrala Göteborg
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
- Förbereda inför möten
- Kontakt till diverse leverantörer
- Arrangera AW, konferenser och boka resor
- Administration och hantera inkommande samtal
- Onboarding av nyanställda
- I viss mån hantera fakturor
VI SÖKER DIG SOM
- Tidigare har arbetet i en liknande roll tidigare och besitter en högt servicetänk
- Har goda kunskaper i hela Office-paketet och känner dig bekväm med att arbeta digitalt
- Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift, eftersom detta används i det dagliga arbetet
Meriterande är om du:
* Tidigare har arbetat med ekonomi, då stöttning med leverantörs/kundreskontra förekommer
* Har arbetat i affärssystemet Visma - detta system kommer du arbeta i dagligen
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Uthållig
Viktigt är att du har en personlig mognad och är trygg i dig själv.
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, tom 31 augusti 2022
* Placering: Centrala Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231