Kontorskoordinator till Kunskapsskolan!

Kontorskoordinator till Kunskapsskolan!

Arbetsbeskrivning

Trivs du med varierande arbetsuppgifter och att vara spindeln i nätet? I rollen som kontorskoordinator kommer du ha fokus på både operativa och administrativa uppgifter med flera olika kontaktytor. Vi ser att rätt person för rollen har stort sinne för service och vill vara med och bidra till god trivsel på kontoret. Urval sker löpande – varmt välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Kunskapsskolan bedriver pedagogisk verksamhet för både grundskolor, gymnasieskolor samt vuxen- och företagsutbildningar där den pedagogiska modellen är personligt utformad. Kunskapsskolans huvudkontor söker nu en kontorskoordinator på heltid med start i oktober.

I rollen kommer du att ha koordineringsansvar och ansvara för administrativt stöd. Detta innefattar exempelvis att ha hand om receptionen, kalendarium, kvitton, post samt enklare ekonomiska uppgifter. Du kommer ha koordineringsansvar vid konferenser och aktiviteter för företaget såsom kick-offer, sommar- och julfest etc. Detta är en rolig och central del av tjänsten där du får möjlighet att planera och driva diverse aktiviteter för både kontor och koncern. Rollen innefattar även helhetsansvar över IT-relaterade uppgifter så som IT-praktiska frågor och material, samt introduktion av huvudkontoret vid nyanställningar.

Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd hos Kunskapsskolan. Tjänsten är ett vikariat till och med augusti 2023, men möjlighet till förlängning för rätt person.

Du erbjuds


* En varierande och rolig roll där du får möjlighet att ta stort ansvar och driva olika aktiviteter!
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.


ARBETSUPPGIFTER
Rollens innebär ett flertal varierande uppgifter som bland annat;


* Planera, koordinera och driva större möten, konferenser och event såsom kick-offer, sommar och julfest etc. genom att ta exempelvis bokningar, ta fram deltagarlistor och beställa mat.
* Ansvara för receptionen och den dagliga driften av kontoret.
* Hantera beställningar och inköp av kontorsmaterial och enklare IT-utrustning
* Förbereda och koordinera större möten och konferenser
* Introducera och registrera nyanställda
* Vara ett administrativt stöd till Sverigechefen, Grundskolechef och Gymnasiechef


VI SÖKER DIG SOM
- Har minst en avslutad gymnasial utbildning
- Har tidigare erfarenhet från administrativt samt koordinerande arbete
- Har erfarenhet av service
- Har god systemvana
- Är obehindrad i svenska och engelska, i både tal och skrift

Som person är du


* Serviceinriktad
* Självgående
* Lösningsorienterad


Övrig information


* Start: Oktober
* Omfattning: Heltid, långsiktigt till minst 31/8-2023
* Placering: Hammarby Sjöstad, Stockholm


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 29 oktober 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024