Kontorskoordinator till Namdal

Kontorskoordinator till Namdal

Arbetsbeskrivning

Är du en naturlig do:er som motiveras av en variation av arbetsuppgifter där ingen dag är den andra lik? Gillar du dessutom kombinationen av kundkontakt och admin? SE HIT – vi har jobbet för dig!

Om företaget
Namdal AB är en totalleverantör av avfallsutrustning. Vi levererar kompletta och kundanpassade produkter från solida europeiska leverantörer. Vi som är anställda i Namdal AB har lång erfarenhet och bred kompetens inom avfallshantering och kan erbjuda kunden de optimala lösningarna. För oss inom Namdal-koncernen är hållbarhet en viktig del i vårt företagande och ligger till grund för vilka leverantörer vi samarbetar med och vilka produkter vi väljer.

Namdal AB är ett systerbolag till norska Namdal Ressurs AS som är ledande inom området på den norska marknaden och har levererat utrustning för avfallshantering i Norge sedan 1994. Verksamheten i Sverige har varit i drift sedan årsskiftet 2018/19.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Kontorskoordinator får du jobba nära samtliga delar av organisationen och blir länken mellan företagets kunder och producent. Med ett brett kontaktnät får du användning för dina sociala skills och din serviceådra. Arbetsuppgifterna är främst av administrativ karaktär där du följer upp leveranser, arbetar med orderhantering och uppföljning. Kundsupport är även det en del av rollen där du guidar och hjälper kunder via telefon och mejl samt besöker företagets kunder. I vissa fall kan även arbete med marknadsföringsmaterial och annonsering förekomma.

Rollen är ny för Namdal och de ser fram emot att forma den tillsammans med dig till något värdefullt för organisationen i allmänhet och något som motiverar dig i synnerhet. Det är en bred roll där du erbjuds en varierad arbetsdag med ett nära samarbete med bolagets VD. Arbetet är förlagt dagtid och placeringsort är Jönköping.

Din profil
Du som söker har med dig några års arbetslivserfarenhet från administrativa yrken där du fått agera koordinerande i ett eller flera områden. Du är en van datoranvändare och har lätt för att sätta dig in i olika system. Är du dessutom en fena på Microsoft Officepaketet och framför allt Excel blir vi extra glada. Svenska och engelska i såväl tal som skrift är inga problem för dig.

Vi tror att du är en engagerad person som hugger i där det behövs. Du är en skicklig kommunikatör och har lätt för att anpassa dig efter situation och mottagare. För att du ska komma till din rätt hos Namdal tar du ett stort eget ansvar och drivs av att få vara med och bidra till organisationens tillväxt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Ansökningsförfarande
Rekryteringsprocessen är ett samarbete mellan Namdal och Skill. Vi arbetar med löpande urval så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du är varmt välkommen med din ansökan på skill.se.

Vid frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Olivia Cedervall på 036-18 83 03 eller olivia.cedervall@skill.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Om oss
Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech.

Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag.

People change – everything.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skill Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024