Kontorskoordinator till Plejd

Arbetsbeskrivning

Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med start omgående och med goda chanser till förlängning eller direktanställning hos Plejd.

Ditt uppdrag

I rollen som kontorskoordinator kommer du att utgå från receptionen där du kommer att välkomna såväl kollegor som kunder och se till att skapa en trivsam miljö. Du kommer att ha en central plats i verksamheten och vara ansiktet utåt för Plejd, därför ser vi att du trivs i en social roll och gillar att ha många kontaktytor. Du kommer att ha det övergripande ansvaret för receptionen och se till att allt i kontorsmiljön flyter på smidigt. Kontoret är 7000 kvm stort och här sitter 160 medarbetare, därför är struktur och flexibilitet avgörande för att lyckas i rollen. Som kontorskoordinator har du ett brett ansvarsområde där du kommer hantera inkommande samtal och mejl såväl som planering av inköp, förbereda konferenslokaler och se till att kontoret är rent och snyggt. Du är initiativtagande, kreativ och ser lösningar för att hela tiden bidra till en förstklassig arbetsmiljö och kontorsupplevelse.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:

Ha yttersta ansvar över växeln
Övergripande ansvar över lokaler och konferensrum
Hantera beställningar till kontoret samt köpa in luncher och fika till möten
Samordnande ansvar av städ, vaktmästare och övriga kontorsleverantörer


Din bakgrund

Då detta är en helt ny roll hos Plejd så ser vi att du är initiativtagande, driven och hugger i där det behövs. För att lyckas i rollen som kontorskoordinator ser vi att du är en framåt och strukturerad person som drivs av att ge exemplarisk service. Du trivs i en bred roll där dagarna är varierande, därför är prestigelöshet A och O. Att planera, koordinera och ligga steget före är en självklarhet för dig såväl som att ha roligt på jobbet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en liknande roll eller har arbetat serviceinriktat tidigare.

Plejd expanderar internationellt, därför ser vi att du är bekväm i både det svenska och engelska språket, såväl i tal som skrift.

Om Plejd

Plejd är en ledande nordisk leverantör av smart belysningsstyrning. Vi gör smart belysningsstyrning enkel och fokuserar på användarupplevelsen i hela kedjan, från början till slut.

På Plejd har vi jobbat med smart belysningsstyrning i över 10 år. Vi sätter användarupplevelsen i fokus och vill göra smart belysningsstyrning enkel och tillgänglig för alla. Med en passion för att ge våra kunder bästa möjliga användarupplevelse skapar vi nya spännande produkter som förenklar och skapar mervärde både för dig som elektriker och dig som slutanvändare. Idag är över 400.000 hem och verksamheter utrustade med Plejd, och vi är ett av de mest installerade systemen i Sverige.

Alla våra produkter och tjänster är utvecklade i våra egna lokaler, från skiss och idé till färdig produkt. Våra produkter produceras i Sverige, vissa av dem direkt i vår egna produktionslina. Tillsammans med utvecklare, ingenjörer och med bred kunskap inom systemutveckling, belysning och hårdvara utvecklar vi kvalitetssäkrade och pålitliga produkter. Vi har ett fokus på hög kvalitet, användarvänlighet och service.

Det finns många anledningar till att trivseln bland anställda på Plejd är hög, men vår kärna är simpel. Vi erbjuder möjligheter att arbeta med den senaste teknologin, i en givande miljö med grymma kollegor.

När du blir en av oss

Som konsult hos The Pace erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos The Pace ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

The Pace är specialister på rekrytering och konsultuthyrning inom Business Administration och tillsätter bland annat roller som Administrativ Chef, VD- och Ledningsassistent, Executive Assistant, Office Manager, Projektkoordinator, Administratör och Sälj-, Jurist- och Kontorsassistent. Vi kan erbjuda dig som kandidat ett brett nätverk av svenska och internationella företag med behov av duktiga administratörer. The Pace är ett affärsområde inom Wise Professionals och vi finns med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn. Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje.

Nyfiken på att veta mer?

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Ansvariga för rollen är Konsultchef Philip Alfredsson (philip.alfredsson@thepace.se) Kandidatansvarig Elin Eriksson (elin.eriksson@thepace.se).

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: The Pace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2022
  • Ansök senast: 9 januari 2023

Besöksadress

Sveavägen 13
None

Postadress

Sveavägen 13
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024