OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för RSMs räkning en kontorskoordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start i juni. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en serviceinriktad och initiativtagande kontorskoordinator till vår kund RSM som är en global revisionsbyrå. RSM erbjuder specialistkompetens inom revision, skatt, rådgivning, redovisning, HR/lön och företagstransaktioner. RSM skapar personliga relationer till sina kunder och skräddarsyr lösningar för deras behov oavsett om det är en stor koncern eller ett mindre företag. Goda relationer skapar arbetsglädje som i sin tur är en förutsättning för en god kommunikation. Företaget har 48 000 medarbetare i mer än 120 länder.
Tjänsten är på deltid och du kommer att arbeta måndag - fredag klockan 08.00 - 16.00 med en timmes rast. Det finns en möjlighet att tjänsten kommer utökas till heltid i framtiden. Startdatum är i juni. Kontoret är beläget centralt i Stockholm. Det är en löpande tjänst så det är viktigt att du ser dig långsiktigt på företaget. I rollen som kontorskoordinator kommer du att arbeta självständigt med varierande arbetsuppgifter. Tjänsten passar dig som brinner för att leverera service i toppklass.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Arbetsuppgifter
Som kontorskoordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och välkomna besökare och kunder
Svara på inkommande samtal och epost
Hjälpa kollegor att boka konferensrum
Resebokningar
Posthantering samt ta emot och boka bud
Beställningar av exempelvis kontorsmaterial och luncher
Förbereda inför möten, konferenser och event
Se till att det är snyggt i företagets lokaler samt kök
Förbereda frukost, lunch och fika
Ansvar för den dagliga driften av kontoret, felanmälningar och kontakt med leverantörer
Administrativa uppgifter som exempelvis fakturahantering och inventering
Ansvara för on/offboarding av medarbetare
Adressändringar, bolagsärenden och registreringsuppgifter
Assistera kollegor vid behov
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet som kontorskoordinator eller en liknande tjänst
Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du positiv, social och serviceinriktad. Du är prestigelös, initiativtagande och självgående. Vidare är du lösningsorienterad, strukturerad och ansvarsfull.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04