Arbetsbeskrivning
Om tjÀnsten: I rollen som kontorskoordinator kommer du att vara navet för att hÄlla kontoret trivsamt och effektivt. Du hanterar allt frÄn IT-support och kontorsutrustning till bokningar och praktiska arrangemang. Utöver detta spelar du en nyckelroll i vÄra sÀlj-event genom att organisera allt frÄn lokalbokningar och gÀstplanering till att sÀkerstÀlla att alla administrativa detaljer löper smidigt under eventet. Din förmÄga att hÄlla koll pÄ mÄnga saker samtidigt kommer att vara avgörande för att skapa en vÀlkomnande och produktiv arbetsmiljö.
Dina framtida arbetsuppgifter: Som kontorskoordinator kommer du att ha en varierad arbetsdag dÀr ingen dag Àr den andra lik. HÀr Àr nÄgra av de viktigaste uppgifterna du kommer att ansvara för:
Ansvara för att kontoret Àr en inspirerande och vÀlkomnande arbetsplats.
Hantera alla kontorsrelaterade behov, inklusive IT-support och kontorsutrustning.
Sköta bokningar och praktiska arrangemang för möten och event.
Bidra till försÀljningsevent genom att boka lokaler, koordinera gÀster, och sköta administration.
Se till att avtal och kontrakt Àr pÄ plats inför event och andra aktiviteter.
Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av kontorsadministration eller liknande roller. Du Àr en naturlig problemlösare och har en god organisatorisk förmÄga. Erfarenhet av att koordinera event eller liknande aktiviteter Àr meriterande, och du har en stark kÀnsla för detaljer och service. Du Àr sjÀlvgÄende, proaktiv och har lÀtt för att samarbeta med andra.
Ăvrig information:
Start: 1 september 2024
Plats: Stockholm, ej möjlighet till distansarbete
Omfattning: Heltid, 100% anvÀndning
AnstÀllningsform: Konsultuppdrag frÄn 1 september 2024 till 30 november 2024
Om kunden: VÄr kund Àr ett dynamiskt företag belÀget i hjÀrtat av Stockholm, kÀnt för att skapa en arbetsmiljö som bÄde Àr inspirerande och effektiv. De vÀrderar sina anstÀllda högt och ser dem som nyckeln till framgÄng i alla deras affÀrsaktiviteter.
Om Wrknest: PÄ Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror pÄ att hela tiden vÄga se nya möjligheter och tÀnka nytt. NÀr vi startade var det för att utmana gamla sÀtt att rekrytera pÄ. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. DÀrför gÀller det att kunna stÀlla om snabbt. Det hÀr gör att vi inte enbart tittar pÄ kandidatens CV vid en rekrytering. IstÀllet ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. PÄ sÄ vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. LÀs mer pÄ www.wrknest.se.