Kontorskoordinator till Synoptik

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Uppdragsperiod: Uppdraget pågår till juni 2022
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag - Fredag klockan 08.00 - 17.00
Ort: Kista
Startdatum: 14 mars 2022
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Synoptik är experter på optik sedan grundandet 1931 och har idag över 140 butiker i hela Sverige. Med ett erbjudande om kvalitetsoptik som alla kan ha råd med och en årsomsättning på över 1,2 miljarder är Synoptik Sveriges folkoptiker. Företaget ägs delvis av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av GrandVision N.V., en världsledande aktör inom optisk detaljhandel, med drygt 7 400 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se

DIN ROLL:

Som kontorskoordinator har du en varierad roll där du främst stöttar HR, marknads- och försäljningsavdelningen med olika administrativa uppgifter samt ansvarar för att den dagliga driften av kontoret fungerar. Du kommer att arbeta självständigt i rollen och det är viktigt att du har tidigare erfarenhet av både service och administration.

Som kontorskoordinator kommer du att arbeta med exempelvis:

- Stötta HR, marknads- och försäljningsavdelningen med administrativa uppgifter
- Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
- Posthantering, ta emot och boka bud
- Administration och praktisk support i samband med utbildningar, möten och event
- Administrativ support och underhåll av Intranätet och teamsgrupper
- Hjälpa till med onboarding av nya medarbetare och hantering av behörigheter
- Kontakt med leverantörer som exempelvis resebyrå, profilkläder och städning
- Ansvara för den dagliga driften av kontoret
- Se till att det är snyggt och rent på kontoret
- Ta emot besökare och förbereda inför möten
- Förbereda frukost, lunch och fika


VEM ÄR DU?

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och har lätt för att prioritera ditt arbete. Vidare är du kommunikativ, strukturerad och professionell.

- Du har tidigare erfarenhet av service och administration
- Du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
- Du har goda kunskaper i Officepaketet, Microsoft Teams och SharePoint


VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 februari 2022
  • Ansök senast: 13 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024