Kontorskoordinator till Synoptiks servicekontor!

Kontorskoordinator till Synoptiks servicekontor!

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en varierad roll där du får arbeta administrativt samtidigt som du skapar ordning och reda omkring dig? Gillar du att hålla många bollar i luften och att fungera som spindeln i nätet? Då kan du passa som kontorskoordinator på Synoptiks servicekontor!
Som Kontorskoordinator på Synoptik kommer du att ha en allt-i-allo funktion med många varierande uppgifter samtidigt som du är den första som möter och hälsar alla våra besökare på Servicekontoret i Kista välkomna. Du arbetar i en bred roll som är en nyckelfunktion för oss på Servicekontoret där du bland annat:
Supporterar alla avdelningar i olika administrativa och praktiska uppgifter
Koordinerar och utför det praktiska arbetet inför större möten och utbildningar
Hanterar annan administration som rör tex behörigheter, kreditkort och bokningar
Ansvarar för inköp av kontorsmaterial samt förbrukningsvaror och ser till att den fysiska arbetsmiljön på kontoret är på toppnivå
Du arbetar i en varierad tjänstmed många interna kontaktytor där du fungerar som spindeln i nätet. Du är ofta involverad i olika projekt och för dig som är intresserad av en roll med mycket eget ansvar är detta helt rätt roll! Här finns möjlighet att lära sig mer inom både HR, marknad och försäljning!
Vem är du?
Du är en strukturerad person som kan hålla igång många olika aktiviteter samtidigt som du är driven och ser till att saker blir gjorda. Vidare är du en kommunikativ person som har lätt att ta kontakt med nya människor inom företaget samtidigt som du sprider bra energi omkring dig. Du känner ett stort engagemang för företagets bästa och trivs i att arbeta i en ansvarstagande roll. Du är också flexibel och har en vana av att kunna prioritera dina arbetsuppgifter. Tjänster kräver grundläggande kompetens inom Office365 samt att du kan utrycka dig väl i både tal och skrift.
Tjänsten är inledningsvis ett vikariat med önskat startdatum 17 augusti. Vikariatet sträcker fram till april 2021, därefter finns goda möjligheter till förlängning. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Helena Lundenfelt på hel@synoptik.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Tallroth

-

Sara Fornstedt

Kristina Norling

Emma Karlsson
.
Ingrid Tallroth

Sandra Ringström

Conny Svensson

Sim Thoren

Michael Moj
-

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Synoptik Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 maj 2020
  • Ansök senast: 20 maj 2020

Besöksadress

-
None

Liknande jobb


22 november 2024