OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om vår kund
Vår kund Vector har i mer än 30 år varit en ledande aktör inom utvecklingen av verktyg och mjukvarukomponenter för fordonselektronik. Vector har mer än 4 000 anställda över hela världen och de stödjer tillverkare och leverantörer främst inom fordonsindustrin men också inom liknande industrier. Vector har en stor plattform av verktyg, programvarukomponenter och tjänster för att utveckla inbyggda system.
Om tjänsten
Till Vectors kontor i Linköping söker vi nu en engagerad kontorskoordinator på 50 % som strävar efter högsta kvalitét.
I rollen arbetar du brett med varierande uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Du kommer att vara ansiktet utåt för bolaget och din huvudsakliga uppgift är att se över kontorets samtliga ytor. Vidare innefattar dina arbetsuppgifter inköp av kontorsmaterial samt annan administration kring kontoret. Du fungerar som spindeln i nätet för de 37 anställda på kontoret och arbetar flexibelt med de uppgifter som är mest prioriterade för stunden.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter
- Hålla iordning i kök, konferensrum, förråd och allmänna ytor
- Ställa iordning nya arbetsplatser tillsammans med IT-supporten
- Ordna välkomstpaket
- Inköp och inventering av kontorsmaterial, köksartiklar samt annat som behövs på kontoret
- Hjälpa till vid kickoffer, AW och andra event
- Ta emot och packa upp leveranser
- Fylla och rengöra kaffemaskinerna och ha kontakt med kaffeleverantör
- Kontakt med städfirma och hyresvärd gällande felanmälningar och annat fix
- Att alltid vara tillgänglig för medarbetare och besökare
- Arbeta tillsammans med skyddsombud gällande säkerheten på kontoret
- Ansvara för trivseln på kontoret
Tjänsten innebär att du är anställd av Carotte Staff och arbetar som konsult hos vår kund. Omfattningen är deltid på 50% med start omgående eller efter överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda 08:00-12:00 men eftermiddags arbete kan förekomma.
Din profil
Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi tror att du är en självgående och strukturerad person som driver ditt eget arbete framåt, är serviceinriktad och har ett extra öga för detaljer.
Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande, kan ofta förutse vad som kommer behövas härnäst. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift och givetvis delar du våra värderingar; kvalitet, förebild, service och nyskapande.
I denna roll lägger vi stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.
För den här tjänsten krävs att du har körkort och kan kommunicera obehindrat på engelska i både tal och skrift då större delen av kommunikationen internt och externt sker på engelska.
Om Carotte
Carotte Staff är bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom hotell, konferens och event. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra.
Välkommen med din ansökan!
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Sarah Högbacka
Oscar Ohlsén
Fideli Svensson