OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på struktur, ordning och reda samt drivs du av att få ge service till andra? Då ska du fortsätta läsa. Vi söker just nu efter en kontorskoordinator till ett familjärt bolag i Göteborg. Vi letar efter dig med en bakgrund inom service och som vill prova på nästa utmaning i en roll med stor variation. Välkommen med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en engagerad Kontorskoordinator till W. L. Gore & Associates Scandinavia. Med över 13 000 anställda världen över är företaget en ledande aktör inom materialteknik och tillverkning. Sedan 1989 har företaget sitt säljkontor i Mölndal vilket varit en central punkt verksamheter i Norden, med fokus på att serva kunder inom olika branscher och skapa innovativa lösningar.
Du kommer du att vara ansvarig för en mängd olika uppgifter som sträcker sig från reception och hantering av kontorsfaciliteter till administrativt stöd för olika affärsfunktioner. Din roll kommer att vara central för att säkerställa en effektiv och trevlig arbetsmiljö för företagets anställda.
Du erbjuds
- Vara en del av en välkomnande och inkluderande arbetsmiljö där företaget värdesätter mångfald och samarbete
- En varierande roll med flera kontaktvägar
- En dedikerad konsultchef hos Academic Work
Du kommer vara anställd av Academic Work och uppdraget är på minst ett år. Vid ett gott samarbete finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget. Läs mer om konsultrollen här.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Mottagande av besökare och hantering av receptionen
* Inventering och beställning av kontorsmaterial och övriga varor
* Koordinering av interna och externa möten
* Stödja olika affärsfunktioner med bokning av hotell och catering, förbereda material för möten och evenemang
* Hantering av inkommande och utgående försändelser som post, paket
* Ansvarig för de externa och interna avtal som rör anläggningen för att säkerställa effektiv drift av kontoret
* Hantering av kontorsrelaterade ärenden och utrustning
* Övriga uppgifter för att säkerställa en trivsam arbetsmiljö
VI SÖKER DIG SOM
- Avslutad gymnasieexamen
- Erfarenhet inom service, reception eller liknande
- Flytande kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt
- Körkort klass B
- Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet
Meriterande
- Du har erfarenhet från en roll som office coordinator/kontorskoordinator sedan tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Flexibel
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231