Kontorskoordinator/ekonomiassistent med kundtjänstansvar

Kontorskoordinator/ekonomiassistent med kundtjänstansvar

Arbetsbeskrivning

Är du en person som får energi av att ge förstklassig service och att arbeta med varierande arbetsuppgifter, periodvis i ett högt tempo? Motiveras du av att underlätta för andra och har lätt för att ta egna initiativ? Då vill jag uppmuntra dig att läsa vidare!


Vi söker nu en person för ett långsiktigt uppdrag som kontorskoordinator/ekonomiassistent med ansvar för kundtjänst till vår kund. Tjänsten är på heltid och förlagd måndag till fredag. Kunden är ett tvätteri med mellan 20-30 anställda och har både produktion och kontor i samma byggnad i Kållered där atmosfären präglas av teamwork och där varje medarbetares förmåga att ta ansvar och initiativ värderas högt. De är mitt i högsäsongen och en organisationsförändring så du kommer att möta ett högt tempo som trappas ner vart eftersom hösten kommer närmre, så du får inte vara rädd att ta för dig och ställa frågor.


Arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna inkluderar enklare ekonomiuppgifter såsom bokföring samt vanligt förekommande uppgifter inom löneadministration, svara på inkommande frågor från kunder via telefon och e-post samt allmänt behjälplig kring kontorets behov såsom påfyllning av kontorsmateriel, post hantering, förberedelse av fika och mycket mer. Helt enkelt att vara spindeln i nätet!


Den person som vi söker har en stark känsla för service såväl mot kunder som kollegor, detta eftersom det är ett mindre företag och du kommer ensam att ansvara för dina uppgifter, med stöd från ägarna. Rätt person är flexibel och prestigelös då kunden värderar högt en person som är villig att förbereda kaffe varje morgon till tvätteriarbetarnas korta rast, samt vara villig att hoppa in och hjälpa till i produktion om kris uppstår för att hjälpa teamet att leverera enligt utsatt tid. Detta är givetvis ingen vanligt förekommande uppgift men det händer då och då och därför är det viktigt att man har en service-minded inställning även internt.
Vidare behöver personen vi söker ha relevant bakgrund för att hantera sedvanliga ekonomiuppgifter (ej månads- eller årsbokslut) och löner samt ha lätt för att sätta sig in i nya system.
Det är nödvändigt att kunna bra svenska eftersom det sker mycket kundkontakt på telefon, i övrigt är relevant bakgrund och personliga egenskaper det som vi tittar på och urval kommer ske löpande då det är ett omgående behov. Uppdraget är på 6 mån med chans till en anställning direkt hos kund efteråt.




Arbetstider: Mån-fre 8:00 – 17:00
Plats: Kållered, Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Om detta låter intressant är du välkommen med ditt CV och ett personligt brev till kontakt@immicruit.se och märk din ansökan med ”Ansökan, Kontorskoordinator”. Har du ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på 0760-275732 eller maila ovan nämnd mailadress.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Immicruit AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juli 2023
  • Ansök senast: 31 juli 2023

Postadress

Anders Carlssons Gata 14
Göteborg, 41755

Liknande jobb


21 november 2024