Kontorskoordinator/Marknadsassistent till vår kund i Kista

Arbetsbeskrivning

Marknadassistent
Vill du jobba med varierande arbetsuppgifter och tycker om att hålla många bollar i luften? Har du erfarenhet av administration och är intresserad av marknadsföring? Då har vi nästa uppdrag för dig! Vi söker nu en kontorskoordinator/marknadsassistent till vår kund i Kista. Du kommer stödja företagets marknadschef med event, konferens och administration. För att vara aktuell för denna spännande tjänst krävs att du har god koordineringsförmåga och vågar att ta egna initiativ.

Omfattning: Heltid, Start 2018-09-17 med uppdragslängd till och med 2018-12-31.

Arbetsbeskrivning:
Företaget har 13 anställda i Sverige och I din roll som kontorskoordinator kommer du assistera marknadschefen med dagligarbete. Uppdraget ger dig en bra chans att jobba nära med en senior chef och lära mycket.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Stödja med planering och utförande av större event.
• Kontakta med konferensanläggning och tryckeri.
• Sköta anmälningar och registreringar.
Kvalifikationer:
Här behöver du:

• Avklarad gymnasieutbildning.
• Ha erfarenhet av administration eller några års receptionsarbete.
• Ha goda färdigheter i Officepaketet.
Vi ser det som meriterande (ej krav) om du har tidigare arbetslivserfarenhet på en marknadsavdelning.

VI lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du självgående och våga att ta egna initiativ. Du är även kreativ, prestigelös och trivs att hålla många bollar i luften.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2018-09-16, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Jin Linder, | jin.linder@randstad.se [ mailto:jin.linder@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 10 september 2018

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


16 december 2024

Skolsekreterare/ Skolassistent

Skolsekreterare/ Skolassistent

19 november 2024

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

Stadssekreterare/valsamordnare, Solna stad

14 november 2024

12 november 2024