OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 120 varuhus i Tyskland, Österrike, Tjeckien, Nederländerna, Schweiz, Sverige, Luxemburg, Rumänien och Slovakien, cirka 12.000 anställda och en årsomsättning på över 2,2 miljarder Euro tillhör HORNBACH en av Europas största byggvaruhuskedjor.Det svenska huvudkontoret ligger i Göteborg, där också den första bygg - och trädgårdsmarknaden öppnades under 2003.Under våren 2005 öppnades den andra, då i Malmö.Sommaren 2008 öppnades vårt varuhus i Botkyrka utanför Stockholm, och vår expansion i Sverige fortsätter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Tillsammans med övriga 2 kollegor på varuhuskontoret kommer du att utföra följande arbetsuppgifter:[[ * Allmänna kontorsgöromål[ * Mottagningskontroll av följesedlar[[ * Telefonväxel[ * Beställningar av kontorsmaterial * [Posthantering * [Kontroll och uppföljning av tidredovisning för medarbetarna i varuhuset[ * [Kontroll och uppföljning av fakturor[ [Du ska behärska engelska språket väl och ha god datorvana.Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper så som struktur och noggrannhet, öppenhet för nya ideer samt ansvarskänsla.Du har lätt för att samarbeta och anser att problem är till för att lösas.Arbetstid/Varaktighet: Föräldravikariat 1 år från och med[15 juni, men med en inarbetningsperiod som startar 3 maj.[Heltid/deltid.Måndag-fredag.Arbetstiden är 40 h/vecka i perioden maj-aug och därefter 20 h/veckan i perioden sep-jun.För rätt person finns det möjlighet till fortsatt engagemang i vår fortsatta expansion i Stockholmsområdet. Lön: Lön enligt överenskommelse.Vi erbjuder dig: * Ett gott team med kompetenta kollegor * En dynamisk arbetsplats med spännande utmaningar * Goda utvecklingsmöjligheter