OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MinDörr är den lilla arbetsplatsen med de höga ambitionerna. Vi vill vara Sveriges bästa webbutik för dörrprodukter, och med det också ha en service till våra kunder som är i linje med det. Därför förstärker vi nu vårt kontor med en medarbetare som primärt kommer att ha ansvar för våra kundkontakter.
Till vår hjälp har vi en ny webbutik som är under uppbyggnad, en fullutrustad verkstad för modifiering av dörrar, och nya kontorslokaler vilka vi flyttar in i denna vecka, ett spännande sortiment främst från lokala tillverkare, och ett tydligt fokus på hållbar handel. Idag är vi 6 st anställda, men har planer på att växa.
Vi tror att den vi söker har jobbat några år med kundkontakter förut, är serviceinriktad, driven och nyfiken på att lära sig dörrbranschen och utvecklas i sin roll som kundansvarig. B-körkort är ett krav och truckkort är meriterande. Vi ser gärna en kvinna på denna post. Du kan hantera excel och har jobbat med affärssystem förut, tex Fortnox.
Till arbetsuppgifterna hör:
Kundkontakter från offerter, via beställningar till efterbearbetning med uppföljning och eventuell reklamationshantering.
Uppdatering av hemsidan, tex priser, bilder och information.
Framtagande av olika nyckeltal för försäljningen, vilka rapporteras i ledningsgruppen (i vilken du sitter).
Hjälpa till där så behövs också i det praktiska, tex packa ordrar, eller hämta varor hos våra leverantörer.
Det är en varierad och allsidig tjänst med stora möjligheter att utveckla egna rutiner och arbetssätt som sätter kunden i fokus och stärker vårt varumärke.