Kontorsmedarbetare/Office assistent

Arbetsbeskrivning

Aymen AB bedriver administration, konsultation och rådgivning avseende företagsorganisation inom bland annat vård och omsorg.
Vi söker nu administratörer för arbete med bland annat schemaläggning, personal och aktivitetsplanering, tolkning, miljöplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva kunder på både telefon och på kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klienten och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningarna är både på deltid och heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Ayman AB conducts administration, consultation and advice regarding business organization in areas such as health and care.
We are looking for administrators for work within scheduling, personnel and activity planning, interpretation, environmental planning, invoicing, record keeping, organizing meetings, booking trips and serving customers on both telephone and office.
You should have worked with similar tasks before. We will offer basic training for the right person. Qualifying if you can speak Kurdish, Persian or Arabic as we are often in contact with the client and users with similar language backgrounds. The employment is part- or fulltime. You are welcome to send in your application to our email below.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aimen AB Karlstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juli 2021
  • Ansök senast: 20 juli 2021

Postadress

Fagottgatan 25
Karlstad, 65631

Liknande jobb


22 november 2024