Kontorsmedarbetare/Office assistent

Arbetsbeskrivning

Aimen AB söker administratör för arbete med bland annat tolkning, översättning, schemaläggning, personal och aktivitetsplanering, fakturering, diarieföring, organisera möten, boka resor och serva kunder på både telefon och på kontor.
Du bör ha arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, vi kommer också att erbjuda grundläggande utbildning för rätt person. Meriterande om du kan tala kurdiska, persiska eller arabiska då vi ofta är i kontakt med klienten och brukare med liknande språkbakgrund. Anställningarna är både på deltid och heltid. Du är välkommen att skicka in din ansökan till vår epost nedan.
Aimen AB is looking for administrators for work within interpretation, translation, scheduling, personnel and activity planning, invoicing, record keeping, organizing meetings, booking trips and serving customers on both telephone and office.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aimen AB Karlstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 juli 2022
  • Ansök senast: 6 augusti 2022

Postadress

Fagottgatan 25
Karlstad, 65631

Liknande jobb


10 oktober 2024

10 oktober 2024

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

Administrativ Koordinator till Hemtjänst

9 oktober 2024

10 oktober 2024