OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lindström Property äger och förvaltar egenägda fastigheter i Skåne och Blekinge, med fokus på centralt belägna fastigheter med charm och historia. Vi äger idag 67 fastigheter och är 25 medarbetare på 2 kontor och söker nu ytterligare medarbetare till vårt kontor i Malmö.
Vi söker dig med ett driv och känsla för kundbemötande, som har lätt att finna dig i sociala situationer och gillar utmaningar. Som Kontorsreceptionist hos oss får du dagligen möta våra kunder och representera företaget gentemot båda kunder och underleverantörer. Du kommer också vara ansvarig för att visa vissa av våra bostadslägenheter för intressenter samt stödja våra övriga medarbetare i deras projekt och arbetsuppgifter. på vårt kontor i Malmö kommer du ansvara för att den dagliga driften och även arbeta med att ta emot och delegera vissa av felanmälningar som eventuellt lämnas av våra kunder.
Vi ser gärna att du har jobbat som assistent, förvaltningsassistent eller kontorsreceptionist sedan tidigare, men erfarenhet är inget krav.
Vi erbjuder en arbetsplats med korta beslutsvägar och möjligheten att vara med och utveckla en mycket attraktiv fastighetsportfölj.
Tjänsten är på heltid, eller deltid, tillsvidare och alla ansökningar behandlas anonymt. Har ni frågor angående tjänsten är ni välkomna att kontakta Philip på philip@lindstromproperty.se alternativt 0734-331039. VI ser fram emot er ansökan!