OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Byggnadsbolaget Curt Lundahl & Co AB är ett privat fastighetsbolag. Vi äger och förvaltar ca 78 000 m2 varav ca 700 lägenheter samt parkeringshus på ca 5 500 m2. Tillsammans är vi i nuläget 19 medarbetare som jobbar inom bolaget. Som kontorsreceptionist har du den viktiga uppgiften att förmedla telefonsamtal till rätt person samt att söka och lämna svar på förfrågningar från inringande. Vi söker dig som har en utpräglad känsla för service och kvalité. Du skapar goda relationer till övriga kollegor och bidrar med din kompetens och ditt engagemang till gruppens gemensamma arbete så väl som till hela verksamheten.
Arbetet är förlagt på två dagar i veckan dagtid torsdag-fredag kl. 8.00-17.00 samt avlösning vid semester.
Arbetsuppgifter
· Hantera växel och telefoni
· Besvarande och hantering av telefonsamtal, e-post och rikta dem till rätt person/er
· Ta emot besökare
· Utföra administrativa uppgifter såsom att upprätta och hantera dokument
· Post- och nyckelhantering
· Utföra allmänna kontorsgöromål
Krav
· Socialt kompetent och vana av att möta andra människor
· Van datoranvändare
· Talar och skriver obehindrat på svenska
Anställningsvillkor
Tjänsten är på deltid 40 % och vi har 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse.
Du som person
Vi ser att du som söker är noggrann, prestigelös, har en hög arbetsmoral och en god samarbetsförmåga. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om du inte vill mejla din ansökan kan du istället skicka den per post till oss:
Byggnadsbolaget Curt Lundahl & Co AB, Stigbergsliden 5, 414 63 Göteborg