Kontorssamordnare till Citec

Arbetsbeskrivning

Citec Sverige är en del av Citec Group med huvudkontor i Karlstad och kontor i Stockholm. I den svenska organisationen finns idag ca 30 medarbetare och vi sysselsätter kontinuerligt ytterligare ett hundratal Citec-ingenjörer och partners med uppdrag och projekt.
Vår lokala expertis innefattar projektledning, rör och anläggning, mekanik, process, el, instrument och automation samt tekniska beräkningar. De flesta av våra projekt återfinns i industrier inom energi, process, läkemedel samt papper och massa.

Hos Citec får du den personliga känslan hos ett mindre bolag, samtidigt som du har ett internationellt bolags samlade kompetens i ryggen. Ta nästa steg i din karriär tillsammans med oss. Tillsammans med trevliga kollegor och spännande kunder kommer du att kunna styra över ditt arbete och din utveckling i ett expansivt bolag.

Läs gärna mer om oss på https://www.citec.com/regions/sweden/ och kolla in vår film på youtube om hur det är att jobba på Citec https://youtu.be/fwlh5Kp9nkc

Vi söker just nu en kontorssamordnare som vill vara med på vår tillväxtresa.

Är du lite av en projektledare som gillar omväxlande arbetsuppgifter? Gillar du administration och ordning och reda? Då kan den här tjänsten vara något för dig.

Rollbeskrivning

Som kontorssamordnare på Citec är du den som ser till att kontoret är trivsamt både för interna och externa besökare. Citec kommer inom kort att genomföra en flytt till deras nya kontor på Fanfaren och du kommer att ingå i en projektgrupp för flytten. I början av din tid på Citec kommer du mestadels att jobba med flyttrelaterade uppgifter. Det kommer innebära uppgifter som bland annat packning, rensning av förråd samt väl på plats iordningsställande av den nya arbetsplatsen. Utöver flyttprojektet kommer du att jobba inom många olika områden och för att lyckas i rollen krävs det att du är flexibel, serviceinriktad och lösningsorienterad.

Ansvarsområden

Du ansvarar bland annat för:

• Inköp
• Flyttprojektet med allt vad det innebär
• Iordningsställande av arbetsplatser
• Administration av parkeringsplatser
• Beställning av telefoner och datorer samt att föra och uppdatera register över dessa
• Returer av datorer som utgått
• Post och budhantering. Hantering av fakturor med posten, kontakt med leverantörer
• Möten och resor – Inbokning av resor, möten, mässor osv
• Stöd vid onbarding av nya medarbetare

Mer om tjänsten

Tjänsten startar som en bemanning via Qtym. Det är en 50 % tjänst start omgående. Du kommer att jobba förmiddagar 8-12 på plats hos Citec. Längden på uppdraget är 6 månader. Efter perioden så kan det finnas en möjlighet att bli anställd hos kund.

Låter det intressant? Hör av dig till oss eller skicka in din ansökan. Urvalet sker löpande.

Vid frågor om tjänsten kontakta HR-administratör Joanna Andersson, 070-5668877, alternativt joanna.andersson@qtym.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Qtym
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 mars 2022
  • Ansök senast: 7 april 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024