Kontorsstöd till Sveaskog!

Kontorsstöd till Sveaskog!

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter det perfekta deltidsjobbet vid sidan av studierna? Trivs du med att arbeta med människor och hjälpa dina kollegor? Då kan tjänsten som kontorsstöd hos Sveaskog vara något för dig! Vi söker dig som är initiativtagande och har möjlighet att arbeta lite deltid under hösten. Låter detta som något för dig? Tveka då inte att söka tjänsten redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Vill du jobba med något som är viktigt på riktigt? Sveaskog erbjuder dig skogen – ett av våra viktigaste verktyg för att klara utmaningar kopplade till klimatförändringar och framtidens råvaruförsörjning. Dessutom en vacker arbetsplats. För att motverka hotet från klimatförändringar och mot den biologiska mångfalden behöver vi skogsmark och skogsråvara. Sveaskog är statens skogsbolag och deras uppgift är att leverera skogsråvara och förvalta skogsmarken. För att klara detta på ett långsiktigt hållbart sätt har Sveaskog antagit ett program för hållbart skogsbruk. Nu behöver vi fler intresserade och kompetenta människor som vill vara med på den resan.

Vi söker nu en administrativ och social stjärna som vill stötta upp i receptionen hos Sveaskog. I rollen som kontorsstöd kommer du att ägna dig åt diverse receptionsuppgifter samt vissa vaktmästarsysslor (hantera post och enklare teknik). Rollen kräver att du kan lyfta blicken för att se behoven på kontoret och även kunna arbeta självgående. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är driven, självgående och initiativtagande. Om du är duktig på att planera och gå i mål i tid med ditt arbete kan den här rollen vara rätt för dig!

Du erbjuds
- Ett roligt deltidsjobb vid sidan av studierna på ett spännande företag
- En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Bemanna receptionen
* Hantera in och utgående post samt mejlinkorgen
* Ta emot och registrera besökare, samt hantera passerkort och nycklar
* Sköta konferens- och lokalbokning i och utanför kontoret
* Stötta upp rent administrativt i samband med interna och externa möten och evenemang


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning
- Har tidigare arbetslivserfarenhet från serviceyrken
- Har mycket goda språkkunskaper i svenska då arbetsuppgifterna utförs på svenska
- Har goda kunskaper i Office-paktet och Microsoft Teams

Det är meriterande om du har
- Jobbat i en liknande roll
- Har ett genuit intresse för hållbarhet, natur, skog eller miljö

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Social
- Jordnära

Övrig information:


* Start: 26 augusti
* Omfattning: deltidsjobb 2-3 dagar i veckan, vid sidan av studier.
* Arbetstider: vardagar 09.00 - 14.00
* Plats: Wallingatan 2, Stockholm


Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Sveaskog här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juli 2024
  • Ansök senast: 11 augusti 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024