Kontorstjänst

Arbetsbeskrivning

Vi är ett snabbväxande företag som är specialiserade på redovisningstjänster och frilansföretagare.
Letar du efter nya utmaningar i din karriär eller är du nyutexaminerad entusiastisk över kundservice? Eller har du redan lite erfarenhet av kontors- eller kundtjänstarbete och goda språkkunskaper kan detta vara jobbet för dig! Vi söker en kundtjänstmedarbetare på heltid för att arbeta i en mängd olika kundtjänstbefattningar. Om du är intresserad, läs vidare och ansök nu! Vi startar intervjuer så fort rätt personer söker en plats.

Vi erbjuder:
Uppdraget ger dig stor möjlighet att utveckla dina kunskaper i ekonomi och ekonomifunktioner av branschfolk. Det ger dig mycket goda erfarenheter för framtiden.
Vi erbjuder en arbetsplats som är väldigt trivsam och arbetsatmosfären är uppmuntrande och öppen!
I jobbet du söker är rätt attityd viktigare än erfarenhet! Din arbetstid är en kontorstid.


Uppgifter:
- Kundtjänstuppgifter via telefon och mail
-Ta emot och bekräfta fakturor
-Säljstödjande uppgifter som offerter och clearing
-Allmänna kontorsuppgifter
-Stöda indrivning av fakturor

Personen vi söker har:
- Utbildning eller entusiasm lämplig för uppgiften
- Gärna tidigare erfarenhet av kontorsarbete
- Utmärkt kundtjänstfärdighet
- Bekväm i kontakt med kunder via telefonen och möten
- Djärvt förhållningssätt till givna uppgifter
- Smidiga kontorskunskaper
- Flytande kunskaper i svenska och engelska
- Andra språkkunskaper ses som en fördel

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bokföringsproffsen Stockholm AB Nacka Strand
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Postadress

Cylindervägen 12 10TR
Nacka Strand, 13152

Liknande jobb


1 oktober 2024

Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024