Kontors/trivselansvarig

Kontors/trivselansvarig

Arbetsbeskrivning

Du en nyckelroll i att säkerställa att vår arbetsplats fungerar smidigt och att våra medarbetare och besökare känner sig väl omhändertagna. Du ansvarar för att skapa en trivsam, välkomnande och effektiv kontorsmiljö.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:


Kontorsservice och dagligt underhåll
Hålla ordning i kök och gemensamma utrymmen
Säkerställa att det alltid finns nybryggt kaffe och att mat och dryck är påfylld.
Fylla förbrukningsvaror

Planering och beställningar
Beställa onsdagsfika och frukost, samt förbereda
Hålla koll på inköpsförfrågningar via interna system samt hantera/upphandla avtal och inköp för olika ändamål.

Besökshantering och möten
Ta emot besökare, checka in dem och säkerställa att rätt medarbetare informeras.
Hantera mötesplanering vid behov och säkerställa en välkomnande miljö för besökare, leverantörer och hantverkare.
Se till så konferensrummen ser bra ut, utrustningen fungerar som den skall.

Kontorsmiljö och trivsel
Ansvara för felanmälningar till fastighetsvärd eller andra leverantörer och följa upp att problem åtgärdas.
Delta i arbetsmiljömöten och bidra till en hälsosam arbetsmiljö genom att implementera förslag och förbättringar.
Uppmärksamma högtider, födelsedagar och andra viktiga händelser för att skapa en trivsam arbetsplats.

Eventplanering och aktiviteter
Planera och hjälpa till vid interna events, mässor, AW och andra sociala aktiviteter.
Ansvara för en aktivitetskommitté som fokuserar på trivsel och engagemang.

Utbildning och rutiner
Boka utbildningar inom tex HLR, ergonomi och andra arbetsmiljörelaterade områden.
Skapa och förbättra rutiner för dagliga kontorssysslor och eventplanering.

Vi söker dig som:
Är organiserad, självgående, prestigelös och trivs med att ta initiativ.
Har ett öga för detaljer och uppskattar att skapa ordning och trivsel.
Är social och tycker om att interagera med både kollegor och besökare.
Har en serviceinriktad inställning och gillar att vara "spindeln i nätet".
Har möjlighet jobba under kontorstid 08.00 - 16.30

Vårt löfte:
Vi erbjuder en varierande och meningsfull roll där du blir en central del av vår vardag. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där det är lätt att trivas och ha kul – för både dig och dina kollegor!
Det här är Oderland
Oderland är ett av de ledande webbhotellen i Sverige. Vi erbjuder serverlösningar i olika former, från webbhotell till managed samt skräddarsydda serverlösningar för enterprise-kunder.
Vi har funnits sedan 1998 och är idag ett av Sveriges mest rekommenderade webbhotell, inte minst inom WordPress-branschen. Vi sitter i nyrenoverade lokaler i centrala Göteborg, ett stenkast från Kopparmärra med 5 minuters avstånd till Centralstationen för dig som bor utanför stan. Dina nya kollegor består av både killar och tjejer i olika åldrar.
På kontoret hittar du bland annat en stor, välfylld kyl med dryck, frukost, frukt, biljard- och pingisbord. Andra förmåner är pensionsförsäkring, extra sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag.
Oderland Webbhotell är en lyhörd och familjär organisation med mycket dialoger. Vi värdesätter mångfald och strävar efter att skapa en fantastisk arbetsplats där alla kan blomstra!
Återkom kom fullständig cv och lönekrav samt ev starttid.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oderland Webbhotell AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2024
  • Ansök senast: 27 november 2024

Postadress

Östra hamngatan 50B
Göteborg, 41109

Liknande jobb