OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en kontorsvaktmästare för ett uppdrag på deltid 50% till ett kundföretag i Solna. Tjänsten som kontorsvaktmästare innebär i stor utsträckning posthantering, godsmottagning och paketering av större utskick. För tjänsten krävs gymnasieutbildning. Det är bra om du har erfarenhet av liknande arbete. Arbetet kan vara fysiskt så du ska kunna hugga i när det behövs. Även körkort är meriterande.[ Som person ser vi att du är en noggrann, ordningssam, ansvarsfull och driven. [ Uppdraget är på deltid kl. 13-17 vardagar i en månad med start omgående. Eventuellt kan uppdraget förlängas till mars 2009.[ Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719