Kontorsvaktmästare för uppdrag i Lund

Kontorsvaktmästare för uppdrag i Lund

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker nu en kontorsvaktmästare för ett eventuellt kommande uppdrag i Lund. Uppdragsstart så snart som möjligt därför kommer vi att hantera ansökningarna löpande. Du kommer att ha din anställning hos Arena Personal och vara uthyrd till kunden i Lund. Uppdraget är initialt på 6 månader men med mycket goda möjligheter till förlängning. Ett av grundkraven är att du är bekväm och flytande i det engelska språket både i tal och skrift.

Det kunden efterfrågar är en kontorsvaktmästare som är självgående och som ser vad som behöver göras och sedan ser till att det sker. Du skall vara service-minded och ha ett öga för hur man rent logistiskt löser saker så att man får ut så mycket som möjligt av lokalerna och dess flöde.

Arbetsuppgifter:

• Service Desk & incidenthantering
• Skicka och övervaka serviceincidenter till hyresvärden när det är relevant
• Driva handlings- och förbättringsplaner
• Kort- och långsiktig kontorsplanering
• Projektledning av större omflyttningar
• Hantera interna kontorsflyttningar
• Planering och beställning av möbler
• Samordning av hyrda lokaler
• Utföra reparationer av möbler och annan kontorsinredning
• Varumottagning
• Elektronisk låsadministration (RCO, Salto)

Förväntad kompetens

• VVS - enklare kunskaper
• ITIL - grundläggande kunskaper
• Lägst gymnasieexamen
• Gärna erfarenhet från liknande de arbete under 2-3 år
• Grundläggande kunskaper och förståelse inom dator, IT, nätverk & elektronik
• Körkort, minimum B
• Erfarenhet av logistik
• Flytande engelsk skrivning / läsning

Personliga egenskaper

• Relationsbyggare
• Lösningsorienterad
• Kundtjänstorienterad
• Lagspelare
• Positiv-allt går att lösa
• Självmotiverad
• Självständig


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2020
  • Ansök senast: 13 november 2020

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024