Kontorsvaktmästare sökes till fastighetsbolag i Malmö!

Kontorsvaktmästare sökes till fastighetsbolag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Har du en god serviceförmåga och tidigare arbetat med teknik och kontorsfrågor? Låter denna tjänst intressant? Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vi söker just nu för vår kund i Malmö en kontorsvaktmästare. Kunden är verksam inom fastigheter. De arbetar för att stärka stadens utveckling genom en balanserad nyproduktion och ansvarsfull hyressättning. Tjänsten är på heltid med placering i Malmö. Start omgående och kommer pågå framöver. Du kommer att arbeta vardagar ca klockan 06:30-16:00. Det kan även förekomma arbetstid utanför dessa hålltider, några gånger per år.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll kommer du att arbeta med sedvanliga kontorsuppgifter som bland annat innebär ansvarig för lokalerna, kontakt med städbolag och återvinningscentral. Du kommer arbeta i ett team med andra kollegor så stor vikt läggs vid ett gott samarbete. Vidare kommer du arbeta med posthantering, portomaskinen, skrivare, beställningar av kontorsmaterial och underhåll av kaffemaskiner. Du kommer även göra brandskyddskontroll samt hantera larm. Arbetsuppgifter som att hålla introduktioner för nyanställda, hålla snyggt och rent i lokalerna samt fakturahantering kommer även vara förekommande. Vi söker dig som har en god serviceförmåga, är flexibel och har goda tekniska kunskaper. Dagarna kommer att variera och det är viktigt att du kan anpassa dig efter tempot och kunna prioritera.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning
- Goda datakunskaper och erfarenhet av Office-paketet
- Goda tekniska kunskaper
- Tidigare erfarenhet av fakturahantering
- Behärska svenska flytande i tal och skrift


Vad vi erbjuder dig

Genom anställningen får du arbeta i varierande och ofta händelserika arbetsmiljöer. Vidare kommer du få möjlighet att bredda ditt CV och erhålla relevant erfarenhet inom administration och service. Du kommer även ha en nära kontakt och daglig dialog med dina konsultchefer.

Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2020
  • Ansök senast: 31 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Vaktmästare till Internservice

Vaktmästare till Internservice

3 oktober 2024

Kundvärd till Coor i Linköping

Kundvärd till Coor i Linköping

2 oktober 2024

30 september 2024