OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett företag med ca 100 anställda och kontor i Vasastaden i Stockholm. Tjänst Uppdraget som kontorsvaktmästare är på heltid (37,5 tim/vecka) med start 11 januari till 28 februari. Du kommer arbeta som konsult via Placera Personal. Arbetsuppgifter[ * ansvara för in- och utgående post * beställa varor som kontorsmaterial, kaffe m.m. * flytt av möbler * kontakt med lokalvårdare * beställa och ta emot bud * hålla ordning i lokaler * beställning av luncherKvalifikationer * gymnasieutbildning * erfarenhet av liknande arbetsuppgifterSom person är du serviceminded och ansvarfull samt inte rädd att hugga i. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi har inte möjlighet att ta emot några ansökningar per brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719