OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Är du i början av din karriär och brinner för struktur och ordning och reda? Nu söker vi en Kontorsvärd / Kontorsvärdinna till ett spännande bolag som sitter i Sundbyberg. I denna roll kommer du att vara en servicefunktion för kollegorna på kontoret. Tjänsten innebär att upprätthålla en god leverans av service och en hög kundnöjdhet. Vidare ingår ett omfattande samarbete internt men även externt med exempelvis underleverantörer och entreprenörer. För att trivas i denna roll tror vi att du är social och duktig på att kommunicera. Du är van att använda datorn och telefonen som arbetsredskap och har ett öga för detaljer. Effektivitet och administration är nyckeln i det här jobbet, låter det passande för dig?
Ansök redan idag då urval sker löpande.
Dina arbetsuppgifter
Uppgifterna kommer att vara varierande och innefattar bland annat att:
- Administrera inkommande förfrågningar avseende cateringbeställningar samt att se till att dessa uppfylls
- Agera som konferensvärd/värdinna vid interna och externa möten och utbildningar med tillhörande uppgifter
- Övergripande ansvara för en trivsam miljö i våra gemensamma utrymmen (matsal och konferensrum). I detta ingår bl a att flytta om glas och porslin, hålla kök och matsal rena och fräscha under lunchtid (exkl egen lunch), vattna krukväxter samt att ställa i ordning konferensrum och gemensamma ytor.
- Diverse beställningar
- Övriga, på enheten förekommande arbetsuppgifter.
Arbetstid är kontorstid men planeras efter verksamhetens behov. Denna tjänst är på 30 timmar per vecka.
Din profil
Kompetenskrav:
- Mycket god förmåga att uttrycka sig både muntligt och skriftligt på svenska och engelska
- Vara en strukturerad organisatör med god samarbetsförmåga
- Minst ett års erfarenhet av konferens/caféverksamhet eller annan servicebransch de senaste tre åren
- Gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning
För att passa för rollen ser vi att du:
- Har en hög servicekänsla med hög servicegrad
- Har ett öga för vad som behövs göras och är initiativtagande och driven
- Är utåtriktad, social och har lätt för att samarbeta
- Har förmågan att prioritera och växla tempo vid behov
- Är flexibel, hängiven och självständig
- Tar egna initiativ och kan arbeta självständigt
- Vill göra det lilla extra
Om företaget
Kunden är en myndighet som drivs i form av ett statligt affärsverk. De är organiserade i nio avdelningar och har omkring 600 medarbetare. Det innebär att vår verksamhet främst finansieras av de avgifter som våra kunder betalar för våra tjänster. Kunderna är elproducenter och nätägare som betalar kunden för tjänsten att transportera el på stamnätet. Deras huvudkontor och nationella kontrollrum ligger i Sundbyberg.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att organisera - då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande,
Om oss
Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Recruitive är det kreativa alternativet på marknaden och kulturen präglas av högt deltagande och eget beslutsfattande.Vi har kollektivavtal och erbjuder våra konsulter lön enligt avtal, friskvårdsbidrag och tjänstepension.
Kontaktpersoner på detta företaget
Simon Egelius
Simon Egelius
Linnea Månsson
Christian Gerdén
Christian Gerdén
Mikael Jofalk
Mikael Jofalk
0703699869
Emelie Willman
Emelie Willman
Jacob Tormod