Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och serviceinriktad kontorsvärd till en av våra kunder på Första Långgatan. I denna roll kommer du vara en viktig del av ett framgångsrikt och växande företag där du ansvarar för att skapa en trivsam och funktionell arbetsmiljö för både medarbetare och besökare.
Start 7:e Januari 2025!
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.
Om rollen
Som kontorsvärd kommer du att vara den person som ser till att kontoret fungerar smidigt på daglig basis. Du kommer att vara ansiktet utåt för företaget och hantera allt från att ta emot besökare och svara på växelsamtal, till att hålla ordning på kontorets gemensamma utrymmen och se till att det är en trivsam arbetsmiljö för alla.
Arbetsuppgifter
• Ta emot och välkomna besökare, samt hantera växelsamtal och post.
• Säkerställa att det finns frukt, kaffe och andra förnödenheter tillgängliga på kontoret.
• Hålla ordning i kontorets gemensamma utrymmen såsom kök, mötesrum.
• Boka mötesrum och assistera vid planering och förberedelser inför möten och interna evenemang.
• Stödja medarbetare med enklare administrativa uppgifter och praktiska behov.
Kvalifikationer:
Trivs med att ha många bollar i luften och kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus. Du vågar ta ansvar, är inte rädd för att ta egna initiativ och har en problemlösande inställning. Dessutom är du flexibel och anpassningsbar, och du trivs i en internationell miljö där tempot är högt och dagarna varierande.
• Är positiv, serviceinriktad och har en god känsla för ordning och struktur.
• Har erfarenhet av en liknande tjänst eller annan serviceinriktad roll.
• Är självgående, ansvarstagande och trivs i en dynamisk arbetsmiljö.
• Är flexibel och har en vilja att bidra till ett bra arbetsklimat.
Övrigt
Om detta låter som något för dig uppmuntrar vi dig att skicka in ansökan redan nu! Tillsättningen kommer att ske så snabbt som möjligt. Tjänstens omfattning är 100% (heltid) med en tidsbegränsad anställning med möjlighet till förlängning. Timlön.
Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati.