Kontorsvärdinna med känsla för trivsel och administration

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Är du tillmötesgående, serviceminded och ordningsam? Gillar du dessutom det personliga mötet och att få vara ansiktet utåt på ett företag?

Då har vi uppdraget för dig!

Vi söker nu en handlingskraftig kontorsvärdinna med ett brinnande intresse för service som trivs i en varierande roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ansvara för kontorets bistro samt konferensrum och hålla dessa presentabla. Du kommer ha ett väldigt nära samarbete med receptionisten samt bemanna receptionen vid eventuell frånvaro.


Om företaget

KFX HR-partner är ett av landets äldsta bemannings-och rekryteringsföretag. Vi rekryterar och bemannar med personal till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Vår personal är vår främsta resurs och därför är KFX HR-partner mycket måna om att du ska trivas hos oss på din kundarbetsplats. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra resurskonsulter.

För ett omgående uppdrag söker vi nu en kontorsvärdinna som vill bidra med sin kompetens och personlighet hos en av våra kunder.


Arbetsuppgifter

Arbetet som kontorsvärdinna innebär stort fokus på service och trivsel. I arbetet ingår det att förbereda teknik inför konferenser/föreläsningar, ansvara för leveranser, vara kontaktperson till leverantörer. Arbetet består även av andra vanligt förekommande arbetsuppgifter så som brygga kaffe, tömma diskmaskiner, sköta och samordna beställningar.

Kvalifikationer

Du bör vara en flexibel och positivt inställd person som kan kavla upp ärmarna och vara ”hands-on”. Som person är du prestigelös, självgående och initiativrik med en god samarbetsförmåga. Du har en naturlig fallenhet för att skapa ordning runt om kring dig och gillar att jobba med att skapa en trevlig miljö. Du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter samt en förmåga att hålla hög kvalité även i högt arbetstempo. Du arbetar noggrant och är strukturerad i ditt arbetssätt.

Övrigt

Placering i Malmö. Tjänsten är tillsvidare och avser deltid. Arbetstiden är förlagd kl.12-16 måndag-fredag.

Vid eventuella frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvariga rekryterare Mauricio Amaral eller Maria Karlsson.

Välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Rebecka Möberg
040-120200
Rebecka Möberg
040-12 02 00
Kevin Brandt
040-120200
Kevin Brandt

Maria Karlsson

Maria Karlsson
070 845 28 00
Kevin Brandt

Kevin Brandt
0706970093
Maria Karlsson
040-120200
Mauricio Amaral
040-120200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Syd AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 15 december 2016

Besöksadress

Stora Nygatan 40, Malmö
None

Postadress

Stora Nygatan 40
Malmö, 21137

Liknande jobb


Business Delivery Professional

Business Delivery Professional

15 september 2024

10 september 2024

Studentmedhjälpare till Clinicum

Studentmedhjälpare till Clinicum

5 september 2024