Kontraktadministratör / Service / OTIS

Kontraktadministratör / Service / OTIS

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos OTIS. Företaget kommer genomföra ett större IT projekt, och den ordinarie kontraktadministratören kommer vara upptagen i projektet. Därför uppstår denna interim tjänst, förlagd som en visstidsanställning till och med sista december 2021 eller längre tills projektet är avslutat.

Om företaget:

OTIS är världens största tillverkare av hissar, rulltrappor och rullband, och är ett världsledande persontransportföretag som samarbetare med arkitekter, entreprenörer, byggnadskonstruktörer och fastighetsägare. Otis har verksamhet i mer än 200 länder och har cirka 67 000 anställda. OTIS är därmed det största bolaget av transport i världen då de dagligen transporterar 2 miljarder människor.
https://www.youtube.com/watch?v=Lebati0PFr8&feature=youtu.be

Arbetsuppgifter:

I rollen som kontraktadministratör ansvarar du för olika kontraktsförändringar. Du förbereder, följer upp och genomför förändringar i företagets finans och faktureringssystem Concord. Du är ytterst ansvarig för att se över att ändringarna stämmer överens med företagets interna priser och policys. Vidare organiserar du möten med regionsadministratörer och arbetsledare och externa parter. Du har ett supportansvar i frågor om fakturering och avtalsändringar inom det nordiska administrationsteamet i serviceavdelningen. Slutligen ansvarar du för månadsrapporter relaterade till kunder och avtal och fakturering.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Grundläggande ekonomikunskaper
• Goda kunskaper i Office-paketet & ERP-system
• Bakgrund inom service från bygg-, fastighets, anläggningsbranschen
• Flytande i engelska och svenska

För att trivas i rollen ser vi att du motiveras av att lösa andras och egna problem och har ett intresse för att dela med dig av din kunskap till andra. Därtill ser du inga problem att stötta dina kollegor på olika områden, du anstränger dig för att leverera lösningar som underlättar för andra. Du är flexibel och kan lätt anpassa dig till förändringar och räds inte för att utmana din prioriteringslista. Samtidigt är du strukturerad i kombination med att du lätt kunna skifta fokus under dagen. Slutligen är du noggrann och uppmärksam på detaljer och du tycker om att göra saker grundligt och ordentligt.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Plats: Hägersten, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 september 2020
  • Ansök senast: 24 oktober 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


10 oktober 2024