OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största HR-partner inom rekrytering, konsulting och bemanning.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.För kunds räkning söker vi nu en Kontrakts- och försäkringsassistent.Din roll kommer att innebära att du arbetar som support till projektledaren/projektchefen med affärsadministrationen runt projekten.Det är en nyckelfunktion med uppgift att bevaka/hävda företagets rättigheter i förhållande till upprättade kontrakt.Arbetet fordrar stor noggrannhet samt förmåga att fatta snabba beslut under pågående förhandlingar.Företaget har en världsomspännande verksamhet och koncernspråket är engelska, varför goda kunskaper krävs.För att passa för detta arbete krävs en stark egen drivkraft och en vilja att växa in i rollen samt att utvecklas.Meriterande är även om du har arbetat i projektform tidigare.Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande men inget krav.Dina personliga egenskaper kommer att väga tungt i denna rekrytering och tjänsten ställer krav på eget initiativtagande, självständighet, egen motivation samt vilja att lära och växa.Vi söker dig som är en lagspelare med goda sociala förmågor och med en stor portion humor. Låter detta som en intressant tjänst för dig?