OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund är ett välkänt företag som arbetar med att hjälpa sina kunder med olika typer av IT-lösningar så som produkter, tjänster, funktion och underhåll. De bildades 2007 och är i dagsläget en av Sveriges största leverantörer av IT-struktur. Huvudkontoret ligger i Kista men de har även kontor på flera orter i Sverige.
Tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en kontraktsadministratör. I rollen kommer du att ansvara för registrering av servicekontrakt, fakturering, avstämningar samt kundkontakt vid inkommande ärenden. Detta är en heltidstjänst där du blir anställd som konsult via Placera Personal. Uppdraget är på 6 månader med intentionen att därefter övergå i anställning hos kund.
Arbetsuppgifter
• Registrering av servicekontrakt
• Fakturering
• Kundkontakt
• Resultatavräkningar
• Kontraktsadministration
Kvalifikationer
Vi söker dig som är en god administratör och har erfarenhet av att hantera servicekontrakt. Vidare söker vi dig med följande bakgrund och egenskaper:
• Erfarenhet av avtalsadministration eller orderhantering
• Grundläggande ekonomisk förståelse och kompetens – motsvarande gymnasieekonomi
• Goda kunskaper i svenska och engelska
• Snabblärd, noggrann och ansvarsfull
Personliga egenskaper
För att passa i rollen som kontraktsadministratör ser vi att du är noggrann, strukturerad och driven i ditt arbete. Vi söker dig med social kompetens som gärna arbetar självständigt liksom uppskattar ett gott samarbete i team. Passar det in på dig? Sök tjänsten så snart som möjligt då urval sker löpande!
Intresse för tjänsten?
Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!
sökord: gymnasieekonom, administration
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719