OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av de äldsta företagen i bemannings- och rekryteringsbranschen.Under våra mer än 20 år i branschen har vi utvecklat ett unikt kontaktnät och väl beprövade arbetsmetoder som innebär att vi kan erbjuda högsta träffsäkerhet vid nyanställning. Vi är idag ca 380 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.Rekrytering och bemanning sker till alla branscher och nivåer för både små och stora företag. Nu söker vi en erfaren kontraktsadministratör till ett av våra kundföretag i Stockholm.Tjänsten är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd av Kontorsfixarna men placerad på kundföretagets huvudkontor i Solna.Arbetsuppgifter och kvalifikationer Som kontraktsadministratör har du ett administrativt ansvar för hanteringen av de supportavtal som kunder tecknar med vårt kundföretag.Du kommer att ha en tät kontakt med kunder främst via telefon och mail men du gör även kundbesök vid behov.Kontraktsadministratören arbetar även i nära samarbete med sälj- och leveransorganisationen.Det dagliga arbetet med supportavtal består av revideringar, nyupplägg, fakturering, avtalsförlängningar m.m.I arbetet ingår även ett stort fokus på affärskontroll.Personliga egenskaper och kvalifikationer Du bör ha flera års erfarenhet av administration samt vara van att bemöta och kommunicera med kunder.Vidare bör du ha grundläggande ekonomikunskaper.Eftersom du dagligen kommer att kommunicera med kundens business center i Indien bör du ha en ha en mycket god engelska vad gäller tal och skrift.Goda kunskaper i Officepaket är ett krav och tidigare erfarenheter av SAP är mycket meriterande. Vi kommer att intervjua kandidater löpande och av den anledningen är du välkommen med din ansökan redan idag.