OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Tjänsten Vi söker en kontraktspecialist för ett uppdrag i Upplands Väsby. I den här rollen kommer du huvudsakligen att ansvara för kontraktsadministrationen. Där det ingår att se till att interna och externa regelverk angående kontrakten följs. Det ingår även att vara support till säljorganisationen kring kontraktstatus och fakturering. I den här rollen kommer du även att arbeta med telefonsupport för kunder kring fakturor, kontrakt mm. Arbetsuppgifter * Ansvara för prisjusteringar * Skapa hyres- och leasingkontrakt samt fakturor * Månadsfakturera enligt tidsplan * Sammanställa fakturering och kontraktstatisktik Erfarenheter * Högskoleutbildning är meriterande * Minst 1-3 års erfarenhet från administrativa arbetsuppgifter är ett krav * Goda kunskaper i Excel är ett krav * Goda kunskaper i Engelska För den här tjänsten krävs det att du trivs med att arbeta administrativt och att du är strukturerad. Vi värdesätter även att du är strukturerad, driven och lyhörd. Det är även viktigt att du trivs med att ha kundkontakt och är serviceminded.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719