Koordinationsledare till Lorensbergs Organisationskonsulter

Koordinationsledare till Lorensbergs Organisationskonsulter

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du som målsättning att alltid skapa positiva möten och sprida energi i en internationell miljö där varje interaktion är betydelsefull? I så fall är detta den perfekta möjligheten för dig!

Vi söker för tillfället en koordinationsledare för vår samarbetspartner Lorensbergs. Lorensbergs grundades 1995 med en ambition att ena en passion för pedagogiskt lärande rotad i beteendevetenskap med vetenskapliga verktyg och metoder. Idag faciliterar dom förändring utveckling av organisationer genom coaching, team- och kultur utveckling. I din roll kommer du kunna medverka i processen av att lyfta organisationer och individer till deras fulla potential. Resonerar detta med dig? Sök redan idag! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer vara på huvudkontoret i Göteborg. Tillsammans med andra supportfunktioner blir du en viktig stödfunktion till hela företaget och kommer erbjuda förstklassig support. Rollen är en viktig och central funktion för att få allt att gå ihop och ställer höga krav på service och kvalitet. Här arbetar du brett med koordinering och administration samt ingår ofta i projekt, du stödjer också ledningsgruppens medlemmar i deras arbete, allt för att i slutändan skapa ett stort värde för våra kunder. 

Det är en roll som förutsätter god samarbets- och lösningsförmåga, noggrannhet, kommunikationsförmåga och proaktivitet. I tjänsten ingår traditionella assistentuppgifter såsom:


hantering och koordinering av kalender
koordinering av möten och dokumentation både gentemot kunder och ledningsgruppen
upprättande och redigering av presentationsmaterial
administrera interna system 
vara support för digitala tjänster
ansvara för tryckproduktion av kursmaterial


På det hela taget kommer du att ha en central och varierande roll med stora möjligheter att påverka hur företaget upplevs som arbetsplats och partner.



Kvalifikationer
Vi söker dig som är utåtriktad och brinner för att ge god service. Du får energi av att samarbeta med andra och du agerar alltid professionellt. Du skapar energi och ser ett stort värde i att ha ordning och struktur i ditt arbete samtidigt som du har ett agilt mindset och kan agera självständigt och med högt tempo om situationen kräver det. I detta är du kreativ och tar initiativ för att lösa problem och skapa förbättringar på egen hand. Att vara agil är en förutsättning då vi jobbar nära våra kunder och såklart sätter ett stort värde vid att möta deras behov där det uppstår.

Du har tidigare arbetar med administrativa arbetsuppgifter i en varierande roll, och du har erfarenhet av att arbeta med service och support för organisationer och sprider en positiv energi omkring dig. Du har mycket god kunskap i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Ansökan
Vill du arbeta och stödja en organisation som arbetar hos stora kunder både inom Sverige och internationellt? Vill du ha variation i dina arbetsuppgifter och vara personen i själva kärnan av ett team av fantastiska kollegor? Välkommen med din ansökan! Detta är ett konsultuppdrag för Lorensbergs räkning som sträcker sig 6 månader med start 1 september.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Attila Lundin, konsultchef. attila.lundin@randstad.se

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande!

Om företaget
Vi ser fram emot att lära känna dig. Här kommer ett ord om oss och vad vi värdesätter hos dig. 

Nyligen firade vi 26 år som Lorensbergs.. det är en av många saker vi har att fira! Som en väletablerad partner inom organisationsutveckling stöttar vi våra klienter med ledarskap och teamutveckling, coaching lärande och facilitering. Om så öga mot öga, virtuellt eller digitalt. Allt vi gör bygger på och är rotad i evidensbaserad forskning. 

Du kan se oss som rådgivande konsulter som bistår med expertis, som diskussionsledare i förändringsarbeten eller skala en kulturresa. Du kan höra om oss som utbildare för att utveckla individer eller kanske som coacher som stöttar personlig utveckling. Vi designar även ingående åtgärder och program med ett tydligt global perspektiv. Det innebär att vi är experter på att konceptualisera, kurera och paketerar organisationsutveckling på ett tillgängligt format medan det är kopplat till behovet. I kärnan av allt tror vi på att varje interaktion spelar roll. Internt, betyder detta är att vi sammarbetar, vi skapar tillit och bryr oss om varandra. Vi är flitiga individer! Likväl gör vi allt. Våra värderingar är djupgående och professionella. Resonerar detta med dig? Känner du igen dig?

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Administratör

Administratör

8 januari 2025

Assistant (756083)

Assistant (756083)

8 januari 2025

Samordnare lösöre

Samordnare lösöre

8 januari 2025

8 januari 2025