OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen. Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster. Vi är ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Vi tillhandahåller kvalificerade konsulttjänster via Logistikentreprenader Consulting och rekryteringar via vårt varumärke Nordic Competence Search. Vår verksamhet baseras på kompetens, flexibilitet och partnerskap, allt för att minimera affärsrisken för våra uppdragsgivare. Vi har idag kontor i Jönköping, Norrköping, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Oslo och Köpenhamn. Vi förbereder uppstart i ett flertal andra städer. I denna expansiva fas söker vi nu en blivande koordinator med placering i Växjö för vår kommande etablering i området. Arbetsuppgifter: Vara den som tillsammans med regionchefen bygger upp ett helt nytt kontor med allt som det innebär: nyförsäljning, rekrytering, bemanningsplanering, personalledning, administration mm. Vi söker dig som är utåtriktad, social, målinriktad, självständig och som kan driva nya projekt. Du måste tycka om att arbeta i ett högt tempo och kunna handskas med tvära kast och snabba beslut då det är en del av vardagen. Du är drivande och tar dig alltid till målet. Erfarenhet av bemanningsbranschen och ett brett kontaktnät är meriterande. Du måste ha körkort samt mycket god datorvana inom Office paketet och våga "ta för dig" i din roll som koordinator. Ansök så snart som möjligt. Enligt nuvarande plan kommer tjänsten att tillsättas under våren 2008.