OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget: Ta chansen att jobba på IKEA - ett världsomspännande företag med oändliga möjligheter!Tjänsten är delvis som 2nd line support och delvis som koordinator inom supportteamet.Som 2nd line support för applikationerna iSell och RIX kommer du att ingå i ett team med problemlösningsorienterande uppgifter.Du kommer att analysera och identifiera problem rapporterade av användare samt vid behov vidarebefordra dessa till 3rd line support.Som koordinator, vilket utgör omkring 50% av tjänsten, kommer du att arbeta med uppföljning och förbättringsfrågor samt ha en coachande roll inom teamet.Du kommer att ha ett nära samarbete med teamchefen. Kunskaper för uppdraget: Vi vill att du har en god kommunikativ och pedagogisk förmåga såväl inom engelska och svenska språket.Du har kunskap inom mjukvaruutveckling och hanterar VB.net eller Java samt SQL.Då tjänsten till hälften kommer att vara som koordinator är även ledaregenskaper önskvärda.Vi ser gärna att du är driven, entusiastisk och är en god lagspelare som har en motiverande förmåga och ser till att saker och ting blir gjorda.För att passa väl in i IKEA:s organisation ska du vara social, jordnära och ärlig som person.IKEA är ett företag som lägger stor vikt vid medarbetarnas personliga utveckling, ambitioner och mål.Ta chansen och påbörja din nya karriär redan idag!På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling.Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden.Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag!StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären.Genom oss får du chansen att jobba för Sveriges, Danmarks och Norges största och mest spännande företag. Låter detta intressant?Ansök redan idag på länken nedan!