OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.För uppdrag hos kund i Kristianstad söker vi nu en positiv och prestigelös koordinator för omgående tillträde. Du ska hantera inkommande fakturor, närvarorapporter och andra administrativa göromål I tjänsten ingår även ansvar för receptionen och där tillhörande arbetsuppgifter (ta emot telefonsamtal och besökare, inköp till kontoret samt att assistera vid kundträffar mm).Erfarenhet Du är väl förtrogen med förekommande arbetsuppgifter och har erfarenhet av receptionsarbete Du ska också ha goda IT-kunskaper samt god datavana.Personliga egenskaper Som person är du öppen för nya utmaningar, strukturerad och har förmåga att hålla många bollar i luften.Du måste vara prestigelös, utåtriktad, serviceinriktad och ha en hög kommunikativ förmåga. Detta erbjuder Adecco dig Som konsult för Adecco får du chansen att stärka ditt nätverk och bredda dina erfarenheter.Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Ansökan Då urval sker kontinuerligt se vi gärna att du skickar din ansökan så fort som möjligt.Skicka din ansökan via Adeccos hemsida, www.adecco.se, där du registrerar din profil och bifogar CV samt personligt brev.Du når också tjänsten via direktlänk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/default.asp Frågor angående tjänsten besvaras gärna av Carina Falck på tel.Välkommen med din ansökan!