OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Länsförsäkringar Mäklarservice AB är ett bolag inom länsförsäkringsgruppen som består av ca 130 engagerade experter inom mäklad sak- och livförsäkring. Företaget jobbar uteslutande med att underlätta för försäkringsmäklare/förmedlare att göra affärer med Länsförsäkringar. Länsförsäkringar Mäklarservice AB arbetar på uppdrag av de 23 länsförsäkringsbolagen och Länsförsäkringar AB.
Denna rekryteringsprocess sköts av Clevry och alla frågor kring tjänsten eller företaget ställs till ansvarig konsultchef, i detta fall Molly Håkansson (molly.hakansson@clevry.com).
Din roll
Som flyttkoordinator kommer du att arbeta administrativt i ett mindre team med processen av flytt av tjänstepensioner på uppdrag av ansvarig förmedlare. Du kommer att hantera hela den administrativa processen och vara högst delaktig i det operativa förarbetet vid flytt av en tjänstepension. I din roll ingår det en hel del dokumenthantering och du kommer att hantera ärenden genom telefon, mail och systemportal.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry och uthyrd som konsult ute på Länsförsäkringar Mäklarservice i 12 månader. Tjänsten är på heltid med start omgående, placeringsort är Göteborg och du kommer att arbeta kontorstider. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdag.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Administrativa uppgifter kopplat till flytt av tjänstepension
- Hantering av ärenden via mail, telefon & systemportal
- Dokumenthantering
Din profil
Vi söker dig som har en fullständig gymnasieexamen inom ekonomi eller annan likvärdig inriktning. Du har god kommunikationsförmåga och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift, du har också en god system/datavana. Du får gärna ha tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter men det är inget krav.
Du som person trivs med administrativa arbetsuppgifter och har ett öga för detaljer. Du tar dig an dina arbetsuppgifter på ett lugnt och systematiskt sätt och brinner för att ge god service. Vidare ser vi att du är kommunikativ och relationsskapande, du kommer i din roll ha stora kontaktytor och därför trivs du med telefonen som arbetsredskap. Då du kommer att tillhöra ett team har du god samarbetsförmåga samtidigt som du är ansvarsfull och fullföljer dina arbetsuppgifter. Låter detta som du? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på molly.hakansson@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)