OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann, engagerad och positiv person som söker ett kundfokuserat uppdrag på ett expansivt bolag där medarbetarens röst och expertis är i fokus? Raksystems Sverige söker nu en Koordinator som med professionalism och hög grad av serviceanda kan ansvara för ordermottagning och kundsupport till privat- och företagskunder. Tillsammans med din närmsta kollega Louise är du en betydande länk i vår affär. Välkommen med din ansökan!
Om oss
Raksystems är ledande inom välmående fastigheter i Norden. Vi jobbar med starkt etablerade kundrelationer inom mäklarsverige och levererar fastighetsnära tjänster mot privatkunder. Raksystems är ett företag med stark expansion i sikte. Väletablerade i Finland är den svenska marknaden nu i fokus och visionen är att ta verksamheten vidare ut i Europa. Våra värderingar och syfte centrerar kring människan, och medarbetaren är byggstenarna och vinnarna i vårt bolag.
Om rollen som koordinator
Vi söker nu en välorganiserad koordinator som har en positiv inställning till att arbeta mot bolagets kunder samt med kollegor och konsulter. Vi värdesätter att du ser problemlösning som en spännande utmaning och inte är rädd för att hitta lösningar för att få kunden nöjd.
Rollen inkluderar dagliga kundkontakt i vår support/kundtjänst, mail och telefon, samt att koordinera ordrar/beställningar. Du har dagligen kontakt med Raksystems besiktningstekniker och en stor del av rollen handlar om att underlätta deras vardag. På Raksystems Sverige är vi idag ca 240 medarbetare och har kontor i Göteborg, Uppsala, Stockholm och Malmö. Din plats blir hos oss på vårt kontor i Sisjön, Göteborg. I rollen som Koordinator blir du en värdefull pusselbit till vårt positiva och utvecklande Supportteam.
Arbetsuppgifter
- Hantera beställningar i vårt egna OMS
- Hantera logistik för besiktningsmän enligt kundernas önskemål
- Svara på inkommande samtal samt hantera e-post
- Administrera enklare kundfakturor
- Återkoppla på inkommande leads
Vi söker dig som
- Har flera års arbetslivserfarenhet inom support och administration
- Erfarenhet från arbete med flera olika kontaktytor
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift
- Det är meriterande om du har arbetat i en koordinerande roll tidigare.
Som person är du:
- Välorganiserad och noggrann
- Uppskattar kundkontakt
- Positiv och utåtriktad
- Problemlösare
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Har en god samarbetsförmåga
Vi kommer enbart uppmärksamma ansökningar där CV och utförligt personligt brev är inkluderat.
Snabbfakta
Placering: Sisjön, Göteborg
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Ersättning: Fast lön
Startdatum: Snarast