Koordinator

Koordinator

Arbetsbeskrivning

SÖKES:
Koordinator med tekniskt intresse till SafeTeam i Göteborg
FINNES:
En av de bästa arbetsplatserna du kan få!
Felipe på SafeTeam berättar:

En längre intervju med Felipe hittar du här (https://jobb.safeteam.se/people/1115172-felipe).

Varför jobba på SafeTeam?
Vi på SafeTeam är övertygade om att vi kan göra fantastiska saker tillsammans när vi trivs och mår bra på vår arbetsplats. Därför jobbar vi medvetet med att skapa en arbetsmiljö och kultur som ger hög trivsel för alla medarbetare. Vi lever våra värderingar; Schyssta, Servicefokuserade och Säkra.

SafeTeam är stort nog för att erbjuda utvecklingsmöjligheter, stabilitet, kollektivavtal och fördelaktiga villkor - men samtidigt litet nog för en alldeles speciell och familjär stämning. Vi jobbar med ett brett produktutbud, allt ifrån passersystem (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/passersystem/), lås (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/las/) och larm (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/larm/) till kameraövervakning (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/kameraovervakning/), dörrautomatik (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/dorrautomatik/), inbrottsskydd (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/inbrottsskydd/) och brandskydd (https://www.safeteam.se/vi-erbjuder/brandskydd/). Här hamnar du i gott sällskap, vi är cirka 200 härliga kollegor i Stockholm, Göteborg & region Väst, Linköping och Malmö.



Vad ingår i jobbet?
Som koordinator för vår lås- och larmavdelning blir du en värdefull medlem av vårt koordinatorsteam, där du arbetar tätt tillsammans med två andra koordinatorer. I din roll fungerar du som den första kontakten för kunder via telefon och e-post. Därmed är förmågan och att ge hög service viktigt, att vilja ge "det där lilla extra" - till såväl kunder som kollegor genom ett trevligt, servicefokuserat och förtroendeingivande bemötande.

En betydande del av rollen kommer att fokusera på schemaläggning och koordinering av våra serviceteknikers tid för olika uppdrag. Din förmåga att organisera och planera effektivt blir avgörande för att säkerställa att det våra kunder får högsta möjliga service.

Vid behov kommer du även att stödja med fakturering och inköp av material, samt hantera allmän kontorshantering och telefonväxel för företaget.

Din samordnande funktion sträcker sig över många kontaktytor, och du spelar en viktig roll i att skapa tydlig och smidig kommunikation genom att återkoppla till både beställare och kunder. Koordinering av kontakter och fördelning av arbetsuppgifter till rätt person inom SafeTeam kommer att vara en central del av din roll.



Var?
Du kommer att dela din arbetstid mellan vår lås- och larmavdelning, vilket skapar ett brett kontaktnät och en god inblick i de båda avdelningarna.

Du kommer sitta på ett av våra kontor på Hisingen, Södra Hildedalsgatan. Här får du sällskap av närmare 40 härliga kollegor: koordinator, avdelningschefer och projektledare/projektörer, liksom tekniker som utgår härifrån.

Positiv stämning och en härlig laganda är vad som kännetecknar våra arbetsplatser. Vill du vara med och bidra? Då kommer du att trivas!



Vad kan du?

För att kvalificera till denna tjänst vill vi att du har:

- erfarenhet av liknande jobb

- förmåga att ge hög service - "det där lilla extra" - till såväl kunder som kollegor. Service i särklass är nämligen kärnan i vår företagskultur.

För att lyckas i rollen som koordinator behöver du vara noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du har daglig kontakt med kunder och kollegor vilket ställer höga krav på ett trevligt och professionellt bemötande.

Du har avslutad gymnasial utbildning och några års erfarenhet av administrativt arbete i en serviceinriktad roll. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Vi tror även att du har ett stort tekniskt intresse.



Passar vi ihop?
Vi lägger stor vikt vid vem du är som person. Vi vill nämligen att du ska passa in i vårt team, trivas och stanna länge! Jobbar du hos oss kommer vi göra allt vi kan för att det ska bli så. Vi hoppas på samma ärliga engagemang från dig.

Vi har formulerat det såhär:

SafeTeams medarbetarlöfte
Du får jobba i ett proffsigt och familjärt företag där vi vill varandra och våra kunder väl. Här finns en genuin vilja att alltid göra sitt bästa. Vi gör det tillsammans, medarbetare och ledare har ett tätt samarbete hos oss. Det är viktigt att du tar ansvar och är prestigelös för att trivas, i utbyte får du möjligheter att utvecklas, en riktigt härlig gemenskap och en tillvaro som präglas av öppenhet och hjälpsamhet.





Nyfiken på vad andra SafeTeam:are säger?
Se filmen där flera medarbetare berättar om hur det är att jobba på SafeTeam.

När kan du börja?
Har vi fångat ditt intresse? Härligt! Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan. Tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar den rätta. Sista ansökningsdag är 29 februari.

Frågor?
Vill du veta mer om jobbet? Hör av dig till Margareta Wickzell, Avdelningschef Larm, margareta.wickzell@safeteam.se.

I den här rekryteringen har vi valt samarbetspartners och annonsvägar. Vi tackar därför vänligt men bestämt nej till vidare kontakter med rekryterings- och bemanningsföretag.

Eftersom vi är verksamma i säkerhetsbranschen görs en kontroll i Polisens belastningsregister inför anställning, vidare behöver du vara flytande i svenska i tal och skrift.

Vill du veta hur vi behandlar dina personuppgifter?
Vi använder Teamtailors verktyg för rekrytering. Vissa personuppgifter hanteras enligt Teamtailors integritetspolicy (https://jobb.safeteam.se/data-privacy) och vissa personuppgifter hanteras enligt SafeTeams integritetspolicy (https://www.safeteam.se/integritetspolicy/).

Kontaktpersoner på detta företaget

Oscar

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SafeTeam
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2023
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Besöksadress

Rökerigatan 19, Johanneshov
None

Postadress

Rökerigatan 19
Johanneshov, 12162

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024