OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en mästare på att samordna och ser service som en självklarhet? Drivs du av att hitta innovativa lösningar och av utmaningar? Då har vi den perfekta möjligheten för dig. Ta steget in i en spännande bransch där du inte bara kan göra skillnad utan även bidra till något stort.
Vad erbjuder vi?
• Anställning på ett spännande bolag
• Stora möjligheter att utvecklas
• Marknadsmässig lön
• Bra förmåner
Vi erbjuder dig en varierande vardag i en roll där du tillsammans med dina kollegor arbetar för att stötta er kund. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse.
Vem söker vi?
Krav:
• Svenska obehindrat i tal och skrift
• Bekväm i engelska i tal och skrift
• B-körkort
• Vana av olika datorsystem samt administrativa uppgifter
• Van att arbeta i MS Officepaketet
• Erfarenhet av att arbeta med logistik och koordinering är meriterande
För att trivas i den här rollen ser vi att du är samarbetsvillig, kommunikativ och tillmötesgående internt som externt. Då tjänsten innefattar en hel del administrativt arbete krävs det att du har god dator- och systemvana. Ditt arbete utgör en viktig förberedelse för nästa steg i vår process så noggrannhet och ansvar är självklart för dig.
Vad innebär rollen?
I den här rollen arbetar du med koordinering och hantering av ärenden från kunden. Ditt huvudansvar är att guida och stötta vid sortering och packning som ska skickas vidare och hjälpa till med logistiken kring detta. Du kommer också att utbilda och kommunicera med kundens personal enligt de specifika riktlinjerna.
Att ha en öppen inställning och vara öppen för förbättringar är positivt i denna roll. Vi uppskattar din vilja att optimera arbetsflödet och bidra med din kunskap. Genom att delta aktivt på kundens arbetsmöten skapar du ökad förståelse och stödjer projektets framgång. I det här teamet är ni en liten grupp som ansvarar för att hålla rutiner för pågående projekt och vid behov samordna med andra enheter för att hålla allting smidigt och effektivt. Arbetstiderna är dagtid, 7-16 måndag till fredag.
Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult.
2Complete
Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete Group är Gasellen vinnare 2022, utmärkelsen som tilldelas Sveriges snabbast växande företag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson