OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till huvudkontoret i Göteborg söker vi nu en koordinator. Du tillhör inköpsavdelningen och samarbetar nära med varuhusen och marknadsavdelningen.
I rollen ingår följande:
Tillsammans med inköpsavdelningen kvalitetssäkrar du att ombyggnationer och sortimentsförändringar efterföljs.
Du kommer även jobba med dokumentation, administration och underhåll i vårt layoutprogram för varuhusens uppbyggnad.
I rollen igår även att besöka våra varuhus och följa upp att modulprocesserna efterföljs.
Samt hålla presentation och genomgång för nyanställda inom företaget inom ditt område.
Resor i tjänsten förekommer liksom arbetsuppgifter i en internationell miljö. B-körkort är därför ett krav.
Din profil
Du är en person som trivs med ett högt tempo och med att arbeta i en dynamisk miljö med eget ansvar.
Du är strukturerad och har förmågan att kunna hantera flera arbetsuppgifter parallellt under stundtals högt tryck.
Du har goda kunskaper i MS Office, med betoning på Excel och Powerpoint.
Du är noggrann och kvalitetsmedveten och lägger vikt vid att hålla en hög standard i ditt arbete.
God förmåga att kommunicera såväl muntligt som skriftligt, där goda kunskaper inom tyska är meriterande.
Tidigare erfarenheter inom bygg- eller detaljhandeln är meriterande.
Vi värderar teamkänsla och samarbetsförmåga högt och kommer därför lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Arbetstid/Varaktighet: Tillsvidare. Heltid 40 tim/veckan.
Lön: Lön enligt överenskommelse.
Förmåner: Tjänstepension och tjänstepension.
Tillträde: Enligt överenskommelse