Koordinator för vår vikariepool – Peridos huvudkontor

Koordinator för vår vikariepool – Peridos huvudkontor

Arbetsbeskrivning

Är du en stjärna på service, trivs i nära arbete med människor och känner dig redo att ta ett helhetsansvar för vår vikariepool? Söker du en variationsrik vardag där du ena dagen sitter på vårt huvudkontor och jobbar administrativt för att nästa dag själv hoppa in som receptionist hos någon av våra kunder? Då kan det här vara din nästa utmaning!
Beskrivning
Perido söker nu dig som vill jobba som vikariepoolskoordinator hos oss på vårt huvudkontor. Perido är ett framgångsrikt konsult- och rekryteringsföretag som vuxit med lönsamhet sedan starten 2003. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet, och det är något vi jobbar hårt på för att uppnå. Vi sitter i fina lokaler vid Slussen med vacker vy över Stockholms innerstad.
Vad innebär rollen som vikariepoolssamordnare?
Peridos vikariepool består i dagsläget av serviceinriktade personer, många studenter, som gärna jobbar några extra gånger i veckan eller när behov uppstår. Din roll som koordinator innebär helt enkelt att se till att någon i poolen har möjlighet att hoppa in som receptionist när vår kund behöver hjälp. En stor del av ditt jobb kommer bestå av att hålla koll på hur vikariepoolen ser ut, vilka resurser som finns tillgängliga, vilka behoven är just nu samt koordinera dessa så att vi i slutändan har nöjda kunder och vikarier.
Vem är du? Vi söker dig som är serviceinriktad, självgående och som har tidigare erfarenhet av service eller kundkontakt. Du tycker om att organisera och har en förkärlek till administration. Vidare lockas du av variationen som denna roll erbjuder. Ibland sitter du på vårt huvudkontor och jobbar administrativt för att nästa dag själv hoppa in som receptionist ute hos någon av våra kunder. Utöver detta är du duktig på att driva på ditt egna arbete samtidigt som du känner dig bekväm med att arbetsleda andra receptionister. För rätt person väntar här en variationsrik och händelserik vardag där kundkontakt och yrkesrelationer är centrala och utvecklingsmöjligheterna mycket goda!
Låter det här som en perfekt tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi tror att du har:
Gymnasial utbildning
Tidigare erfarenhet från ett serviceorienterat yrke
Goda kunskaper i Office-paketet
Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta koordinerande med reception

Omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om oss och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter. Vi tycker om att arbeta med människor och har lång erfarenhet av att hjälpa såväl privata som offentliga organisationer med kompetensförsörjning. Vi brinner för det vi gör och arbetar på ett engagerat sätt vilket gör att vi hittar snabba och välanpassade lösningar. Vi utvecklas genom att utbyta kompetenser och erfarenheter med varandra och genom att våga utmana oss själva. Vi som arbetar på Perido är starka individer som gör skillnad. Att vi alla är så olika men har samma gemensamma drivkraft - att hitta spännande karriärvägar och matcha våra konsulter med rätt roll och rätt organisation - gör att vi är kreativa, har roligt och uppnår fina resultat tillsammans
Kontakt
Om du har frågor kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 31993 i ämnesraden.
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2020
  • Ansök senast: 3 december 2020

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024