Koordinator, Fortum, Stockholm/Göteborg

Arbetsbeskrivning

Celectus är ett 15-årigt företag som
inriktar sig på nyförsäljning. Vi är verksamma i Finland och Sverige på
över 60 orter och sysselsätter ca 1000 personer. Vi på Celectus är
experter på Shop in Shop koncept. Vårt Shop-in-Shop koncept har krävt
över 10 års professionell kreativitet och långsiktiga investeringar
tillsammans med våra partners och kunder. Vi möter över 3 miljoner
kunder och gör nästan 200 000 avtal per år. Konceptets mest
framgångsrika exempel är TeliaSoneras shop-in-shop stånd i hypermarkets
och Fortums försäljningsställen i köpcentrum.
www.celectus.com/celectus-in-brief



Vi söker nu en Koordinator till Fortums Shop-in-Shop verksamhet i Göteborg, du utgår ifrån Stockholm alt. Göteborg.
Fortum
Shop-in-Shop som drivs av Celectus är ett unikt Nordiskt koncept som
innebär relationsskapande direktförsäljning av elprodukter och tjänster
till konsumenter. Försäljningen sker genom semipermanenta
försäljningsställen på olika köpcenter i Sverige. Vår säljfilosofi
kännetecknas av en brinnande vilja att hela tiden utvecklas som människa
och som professionell säljare. Vi tror på att möta kunderna på ett
pålitligt, öppet och frimodigt sätt. Vi har ett “sista meterns”
tankesätt som bygger på insikten, att kunden alltid ska lämna
försäljningssituationen med ett leende, och naturligtvis ett avtal.
Vi
söker nu till Göteborgsområdets säljställen en koordinator. Din roll
blir att stötta Teamleader, vars ansvar är att leda och coacha teamet.
Om jobbet:
Som
koordinator kommer du att arbeta som support till Teamleader. Rollen
innebär även att du kommer agera support åt företagsledningen vid behov
och vara delaktig i hela Celectus arbetsupplägg för Fortum Shop-in-Shop i
Sverige. Du kommer att rapportera direkt till Kim Lehtola, ansvarig för
hela affärsområdet.

Tillsammans med IT-samordnare säkerställer
du att tekniken i våra ”Stands” fungerar och vara uppdaterad i dessa
verktyg. Du blir länken mellan Celectus Head office, Teamleader och
samarbetspartners såsom monterleverantör, hyresvärdar, monterbyggare,
ICT företag och rekryteringsföretag. Du kommer också att boka resor,
koordinera möten och närvara på mässor samt ansvara för samordningen av
introduktion av nyanställda.
Du ska kunna slutförhandla hyresavtal,
kartlägga nya affärsställen, göra kvalitetskontroller på affärställen,
se till att all administration är enl. föreskrift i våra sälj monters,
finnas på plats och säkerställa uppställningar av våra sälj monters samt
sköta all administration på kontoret. Det är även koordinatorns ansvar
att ta fram underlag och beräkna provision.

Hurdan är Du?
För
att lyckas i rollen som koordinator krävs en mycket god förmåga att se
till organisationens- och verksamhetens bästa. Du ser helheten och har
en god förmåga att prioritera bland arbetsuppgifterna. Eftersom du
parallellt supporterar flera personer behöver du vara stresstålig, ha en
god prioriteringsförmåga samt vara strukturerad. Vidare har du en
förmåga att agera lyhört och uppmärksamt för andras synpunkter,
kompetens och prestationer vilket bidrar till framgång och samarbete. Då
tjänsten kräver någon som är självgående vill vi gärna att du ger ett
konkret exempel i din ansökan där denna kompetens tydligt framkommer.

Rollen
är servicebetonad och du kommer att arbeta i en miljö med högt tempo
som förutsätter att du är en koordinator ut i fingerspetsarna samt att
du har en prestigelös och lösningsfokuserad attityd.

Den vi söker skall ha:
Mycket goda kunskaper i IT och Excel
Mycket
goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift eftersom du
förväntas kommunicera såväl nationellt som internationellt. Finska är
meriterande.
Arbetat i CRM, ERP, Ekonomi, tids-, skift- och lönehanterings-system.
Ett antal resdagar om året ingår i tjänsten

Start: Snarast
Omfattning: Heltid
Ort: Stockholm alt. Göteborg
Lön: Enl. ök.

Har du frågor eller funderingar så
är du varmt välkommen att maila Områdeschef Zuzana Cisternas
zuzana.cisternas@retailknowledge.se Observera att vi inte tar emot
ansökningar via mail. Endast via vårt rekryteringsverktyg
www.retailknowledge.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Irina Backman

Fredrik

Caroline Gimmerborn

Daniel Paulus

Anders Fischer

Sarah Björklund

Åse Sverinsson

Unn Telge Gunnarsson

Sophia Braunstein

Kristel Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 7 augusti 2015

Besöksadress

Riddargatan 12A
None

Postadress

Riddargatan 12A
Stockholm, 11435

Liknande jobb


31 oktober 2024

Office Coordinator Menigo

21 oktober 2024