OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som kan koordinera inventering och utrullning av en IT-lösning till ett antal vårdinrättningar. Koordinatorn kommer vara kontaktperson för all kommunikation mellan leverantörer, mottagningar, beställare och underleverantörer.
Detta innebär att ansvaret kommer att inbegripa:
- Planering av arbetet
- Säkring av resurser till inventering,
- Säkring av ledig tid hos mottagningen,
- Sammanställning av resultatet från inventeringen
- Förberedning av beslutsunderlag
- Kommunikation och koordinering med samtliga inblandade parter
- Säkring av installations-material (datorer, nätverk, skrivare, skärmar etc)
Utöver detta tillkommer till exempel att säkra resurser till för installation & implementering (ledig tid hos motta gningen, underleverantörer/utbildare av system, kommunicera med mottagningen och säkra en nöjd kund).
️ Du bör vara
- Öppen,
- Positiv,
- Stresstålig,
- Nyfiken
Du har
- B-körkort
- God datorvana
- Organiserat arbetssätt
- God kunskap i Office-paketet
Human IT
På Human IT arbetar du som konsult i en platt organisation där det finns gott om möjligheter till utveckling. Vi tror på långsiktighet där du får möjligheter till utbildning och ett ömsesidigt utbyte med kompetenta medarbetare. Vi erbjuder fast månadslön och anställning i kombination med andra fördelaktiga förmåner som kollektivavtal och friskvårdsbidrag.
Övrigt
- Tillsvidareanställning med fast månadslön
- Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive friskvårdsbidrag
- En säkerhetsprövning kan behöva göras inför vissa uppdrag. Säkerhetsprövningen innebär drogtest, registerkontroll och säkerhetsprövningssamtal.
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare.
Plats: Västerås med omnejd
Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag!
Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats.