Koordinator inom IT och kommunikation

Arbetsbeskrivning

Office Management växer inom IT och med det även vår leveransavdelning inom IT. Om du trivs med att arbeta tillsammans med våra kunder och drivna och engagerade kollegor i ett klimat präglat av arbetsglädje och ansvar, då kommer du att trivas riktigt bra i den här rollen. Idag består vår infragrupp av 11 medarbetare som ansvarar får våra leveranser inom It. För att möta den tillväxt som sker inom koncernen behöver vi förstärka vårt team med en Koordinator.

Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du projektleda våra tjänsteleveranser inom IT till våra kunder främst inom SMB. Du kommer vara en nyckelspelare i teamet och ha många kontaktytor inom de projekt du driver. Du arbetar tätt tillsammans med kunden, våra tekniker och säljare.

Kvalifikationer och personliga egenskaper:


- Erfarenhet av IT-branschen

- Erfarenhet av projektledning / koordinering

- Goda kunskaper inom både svenska och engelska

- God telefonvana

- Erfarenhet av kundkontakt
- Extra meriterande med kunskap inom Office 365.

För att trivas i denna roll bör du vara initiativrik, lyhörd, prestigelös och målinriktad. Du tycker om att arbeta i ett högt tempo i en omväxlande roll där du är mycket synlig i företaget. Vidare så har du ett stort tekniskt intresse, drivs av lönsamma projekt och ett intresse för effektivisering. Du är även en social person som trivs att arbeta såväl i team som självständigt. Att driva projekt framåt enligt deadlines ska vara en självklarhet för dig likväl som att bygga goda relationer med alla inblandade.


Vi erbjuder dig:
Detta är en utvecklande och omväxlande tjänst i en mycket solid och växande koncern. Vi erbjuder dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Du kommer att få vara med och påverka samt utveckla både dig själv och din roll. Du jobbar koncernövergripande men främst inom IT och Kommunikation.

Startdatum:Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning:Heltid, tillsvidare

Lön:Fast månadslön

Sista ansökningsdag:30 Maj

Vi arbetar med löpande urval och tar därför gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Frågor kring tjänsten besvaras av Mikael Åström IT påmailmikael.astrom@officemanagement.seeller på telefon 010- 858 40 00.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 26 april 2018

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


Service Owner/Tjänsteägare till Capio

Service Owner/Tjänsteägare till Capio

27 december 2024

23 december 2024

Leda Alvesta kommuns utveckling mot framtidens IT-infrastruktur

Leda Alvesta kommuns utveckling mot framtidens IT-infrastruktur

20 december 2024