OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Att det är människorna som skapar Hertz Sveriges framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det ledande hyrbilsföretaget vi är.
Vi söker nu en administrativ koordinator för ett föräldravikariat som sträcker sig mellan mars och september i år.
Din roll
Som koordinator kommer du att arbeta med uppgifter inom Pricing och Swupdate området, rollen hör till vår avdelning Inventory & Yield. Avdelningen består av ett team på nio personer som huvudsakligen arbetar med bilplanering, logistikhantering, operativ prissättning, implementeringen av priser och villkor i våra affärssystem samt lönsamhetsanalyser. I denna roll kommer du vara den som stöttar både Pricing och Swupdate med uppdateringar till vårt stationsnätverk, säsongsvarierad administration, uppdatera prissystem och support till både externa och interna kunder. Du kommer att rapportera till Manager Inventory & Yield.
Vem är du?
Är du en stjärna på administration kan du bli en del av vårt team. För att trivas i tjänsten tror vi att du är noggrann, lösningsorienterad och brinner för att implementera hållbara arbetssätt. En fördel är om du har viss erfarenhet av prissättning och logistik, branschkrav inget krav men meriterande. Kunskaper i Excel samt mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl i tal som i skrift är ett krav.
Vi erbjuder
Klyschan ”laget före jaget” passar oförskämt bra in hos oss. Respekt för varandra, trygghet och glädje är grunden i allt vi gör. Vi arbetar självklart aktivt med att internt utbilda dig som ny men vi lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som friskvårdsbidrag, företagshälsovård samt personalrabatt på hyrbil för att nämna några delar. Vi är även kopplade till Unionens kollektivavtal.
Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i Stockholm, Mood Gallerian. Tillträde under mars månad eller efter överenskommelse och sträcker sig till septmeber 2023.
Är du intresserad?
Vi går igenom urvalet löpande, så se till att registrera din ansökan med personligt brev och CV så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Välkommen med din ansökan!
Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal. Urval sker löpande, välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.
Kontaktpersoner på detta företaget
David Bowern, City Manager
073-802 11 10
Alexander Babkin, Stationschef
0709-468897
Jesper Sundblad, Försäljningschef
08-657 30 44
Annika Larsson, Accounting Manager
08-657 30 09
Peter Svensson, Sales Director Sweden and Denmark
08-657 30 95
Camilla Rydelid, Station Manager
Patrik Idrén, Manager HR
08-657 30 21
Susanne Lindvall, HR Business Partner/Salary
08-657 30 17
David Bowern, Regional Manger
Malin Englund, Station Manager
0155-45 10 50